• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره شهدای غواص تا ۸ دیماه

  • کد خبر : 29412
  • 01 دی 1402 - 1:39
تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره شهدای غواص تا ۸ دیماه

دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش از تمدید تمامی جشنواره‌های سراسری این کنگره تا ۸ دیماه ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز، بهرام عرب وند با اشاره به استقبال بالای هنرمندان و اصحاب رسانه از جشنواره‌های این دوره از تمدید تمامی جشنواره‌ها تا ۸ دیماه خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه این کنگره در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای غواص و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت در ۶ بخش خوشنویسی و نقاشی خط، ادبی، رسانه، پوستر، تئاتر کوتاه و دانش آموزی برگزار می شود اظهار کرد: تمامی آثار با موضوع ایثار و شهادت، مقاومت، صلح و وطن با محوریت « شهدای غواص » در این جشنواره ها پذیرفته می شود.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر هنرمندان و اصحاب رسانه از این کنگره خاطر نشان کرد: تاریخ ارسال آثار به جشنواره تا ۸ دی ماه تمدید شد است و علاقه‌مندان فرصت دارند تا این تاریخ آثار خود را به آدرس WWW.MABARESHGH-KISH.IR ارسال کنند.

دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش با محوریت شهدای غواص ” کربلای ۵ ” از ۱۸ تا ۲۰ دی ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری برنامه‌های متنوع در جزیره کیش برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ نخستین کنگره ملی شهدای غواص جزیره کیش سال گذشته سوم و چهارم دی ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدای غواص کربلای ۴ در جزیره کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29412
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.