• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

حمل و نقل رایگان مینی بوسها در روز کیش

  • کد خبر : 29248
  • 20 آبان 1402 - 2:23
حمل و نقل رایگان مینی بوسها در روز کیش

ارائه خدمات حمل و نقلی رایگان ، اجرای ۱۲ برنامه ورزشی مفرح و رونمایی از دو طرح زیست محیطی از جمله برنامه های گرامیداشت روز کیش است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات، به مناسبت گرامیداشت ۲۰آبان و با هماهنگی ستاد برگزاری روز کیش ، علاوه بر تزیین معابر و میادین با پرچم های نیلی رنگ، مینی بوس های شهری روز شنبه بیستم آبان از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۲۳ به طور رایگان ساکنان و گردشگران را در نقاط مختلف شهری جابجا می کنند.

بر اساس این گزارش رونمایی از نرم افزار بازیاب با هدف جلب مشارکت مردمی در مدیریت پسماند و اجرای موفق تر طرح تفکیک پسماند از مبدا در مراسم روز کیش که شامگاه جمعه ۱۹ آبان در تالار شهر برگزار می شود و آغاز بکار ایستگاه جمع آوری پسماند روغن های خوراکی منازل در پارک مینا در روز شنبه ۲۰ آبان از جمله برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات به مناسبت گرامیداشت روز کیش است.

۱۲ برنامه ورزشی مفرح و متنوع نیز از ۱۸ تا ۲۷ آبان با هدف گرامیداشت هفته کیش به همت معاونت ورزش و تفریحات سالم این شرکت اجرا می شود.

مسابقات پدل برد و کیبل اسکی ویژه آقایان و بانوان روز های ۱۸ و ۱۹ آبان ساعت ۱۵ در اسکله مارینا، ماهیگیری اسپیلینگ و پترولینگ ویژه آقایان در روزهای ۱۸ و ۱۹ در ساعت ۵ صبح در ساحل سیمرغ ، فیتنس چلنج بانوان ساعت ۹ صبح جمعه ۱۹ آبان در سالن کوثر مجموعه المپیک و قوی ترین مردان کیش ساعت ۸ صبح همان روز در پارک شهر ، مسابقات شطرنج در دو گروه آقایان و بانوان در ساعت ۱۶ جمعه ۱۹ آبان در اسکله تفریحی ، دو مسابقه روپایی و شنای آبهای آزاد ویژه آقایان در روز دو شنبه ۲۲ آبان به ترتیب در پایگاه ورزش های همگانی اسکله تفریحی و اسکله مارینا، مسابقات شنا در روز پنجشنبه ۲۵ آبان در پلاژ بانوان و در گروه آقایان در استخر المپیک و برنامه ملی دو ماراتن با حضور ورزشکاران سراسر کشور در روز جمعه ۲۶ آبان از برنامه های مفرح ورزشی شرکت عمران، آب و خدمات به مناسبت هفته کیش است.

اجرای رژه خودروهای گردشگری مجمع رنت کاران با همکاری مدیریت حمل و نقل عمومی و معاونت گرشگری سازمان منطقه آزاد کیش هم از دیگر برنامه های روز کیش است که از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شنبه بیستم آبان از مقابل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شده و تا میدان آبشار ادامه خوهد داشت. در انتها نیز همایش خودروهای رنت کاران ساعت ۱۹ در پارکینگ مجموعه تجاری میکامال برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29248
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.