• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

معضل صف مقابل جایگاه‌های سوخت کیش پایان می‌یابد

  • کد خبر : 29024
  • 27 مهر 1402 - 20:21
معضل صف مقابل جایگاه‌های سوخت کیش پایان می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معضل صف‌های موجود مقابل جایگاه‌های عرضه سوخت با برگزاری یک جلسه تخصصی ورود کرد تا اقدامات عملی لازم برای برچیده شدن این صف‌ها آغاز شود.

به گزارش کیشوندنیوز، در این نشست که مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش کشور و مسوولان حوزه سوخت «کیش» به همراه مدیران هر سه جایگاه سوخت جزیره حضور داشتند، مشکلات مربوط به این حوزه مطرح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست تخصصی با تاکید بر اینکه معضل صف کیشوندان و گردشگران مقابل جایگاه‌های سوخت باید رفع شود، گفت: در همین راستا مقرر شد تا از روز نخست هفته آتی / ۲۹ مهرماه/ کارت سوخت آزاد جایگاه‌های عرضه بنزین کیش ۲ برابر شود.

«رحیم سرهنگی» با بیام اینکه کیشوندان باید هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت سوخت خودروهای خود اقدام کنند، افزود: خرابی نازل‌های سوخت جایگاه‌ها پذیرفتنی نیست و اصلاحات لازم هرچه سریعتر باید انجام شود.

«سرهنگی»: مشکل تامین سوخت شناورهای صیادان بومی کیش باید حل شود

در ادامه این جلسه مشکلات مربوط به تامین سوخت صیادان جزیره کیش نیز مطرح شد؛ کارشناسان این حوزه اعلام کردند که مشکلی در تامین سوخت شناورهای مورد تایید شیلات وجود ندارد و صیادان مجوز دار از سازمان منطقه آزاد کیش نیز طی هماهنگی با شرکت ملی پخش نفت، سوخت خود را دریافت می‌کنند.

با اعلام مشکلات مربوط به تامین سوخت صیادان بومی فاقد مجوز جزیره کیش، کارشناسان این حوزه مدعی شدند که لیست ارائه شده به شیلات در سال ۱۳۹۹ قابل تغییر نیست و تامین سوخت صیادان بومی جزیره با مشکل مواجه است.

«رحیم سرهنگی» در این رابطه گفت: مشکلات مربوط به تامین سوخت شناورهای صیادان بومی کیش باید برطرف شود تا آنان در کسب روزی خود از دریا دچار مشکل نشوند؛ سریعا لیست این صیادان تحویل سازمان منطقه آزاد شود تا پیگیری‌های لازم برای پیوستن اسامی به لیست مورد تایید شیلات انجام شود./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29024
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.