• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

نشست هشت ساعته دبیرشورایعالی مناطق آزاد با سرمایه گذاران «کیش»/ ۲۰ پرونده بررسی شد

  • کد خبر : 29022
  • 27 مهر 1402 - 13:19
نشست هشت ساعته دبیرشورایعالی مناطق آزاد با سرمایه گذاران «کیش»/ ۲۰ پرونده بررسی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بررسی پرونده‌های سرمایه گذاری راکد در دستور کار قرار دارد، گفت: جلسه هشت ساعته بررسی مشکلات این پرونده‌ها با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و خود سرمایه گذاران برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، «رحیم سرهنگی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رفع موانع سرمایه گذاری و فعال شدن طرح‌های راکد از سیاست‌های اصلی دولت است که در همین راستا به پرونده‌هایی که مدت طولانی بلاتکلیف مانده بودند، ورود کرده‌ایم.

وی از بررسی بیش از ۲۰ پرونده سرمایه گذاری راکد در این جلسه هشت ساعته خبر داد و افزود: حضور خود سرمایه گذاران در این نشست نقش بسزایی در ارائه راهکار برای حل موانع موجود داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: دبیرشورایعالی مناطق آزاد برای رفع مشکلات برخی از پرونده‌ها دستورات لازم را صادر کرد؛ در خصوص برخی از پرونده‌ها نیز که نیاز به هماهنگی با دیگر نهادها و بخش‌ها وجود داشت، اقدامات لازم انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع سرمایه گذاری و فعال شدن طرح‌های راکد بهره‌مند خواهیم شد، گفت: در تلاشیم تا از ظرفیت‌های موجود برای توسعه منطقه نهایت بهره مندی به عمل آید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29022
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.