• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سامانه سوت زنی در کیش راه اندازی شود

  • کد خبر : 28943
  • 17 مهر 1402 - 9:55
سامانه سوت زنی در کیش راه اندازی شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار ایجاد سامانه ای همچون سامانه " سوت زنی" با رعایت حفظ شا‍ن مردم و گمنامی گزارش دهنده درجزیره کیش شد

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی به همراه سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات صبح یکشنبه ۱۶ مهر از تمامی بخش های شرکت عمران، آب و خدمات کیش بازدید و از نزدیک ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی به مردم ، با کارکنان این شرکت به گفت و گو پرداخت.

در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و معاونان وی تشکیل جلسه داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان این که یکی از مقوله های اصلی مورد نیاز برای اداره شهر، برنامه ریزی مناسب و بهینه و نیز شناخت و آگاهی از میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات عمومی است؛ تاکید کرد: نظرسنجی عمومی یکی از راهکارهای تعیین میزان رضایتمندی و توفیق برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات در ارایه خدمات مناسب و شایسته و جلب نظر کیشوندان و سرمایه -گذاران است.

رحیم سرهنگی بر لزوم تسریع در فرایند امور اداری سرمایه گذارها در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت استانداردها و نیز تعامل و همکاری و تعامل بین حوزه های مختلف و پرهیز از موازی کاری تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و فعال کردن دفتری تحت این عنوان و تعیین افرادی در شرکت عمران، آب و خدمات جهت پیگیری امور اداری سرمایه گذاران از ضروریات است.

وی ملاک ارزیابی عملکرد کارکنان را میزان رضایتمندی مردم از آنان و مبنای پرداخت پاداش عنوان و خاطر نشان کرد: سیستم پاداش دهی باید به گونه ای طراحی و اجرایی شود که باعث تشویق و ایجاد انگیزه در کارکنان شده و حداکثر بازدهی را به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار ایجاد سامانه ای همچون سامانه ” سوت زنی” با رعایت حفظ شا‍ن مردم و گمنامی گزارش دهنده درجزیره کیش شد و تصریح کرد: با هرگونه فسادی در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه برخورد خواهیم کرد و خواهان یاری مردم در تحقق این مهم هستیم.

وی همچنین از ایجاد سامانه پیامکی ویژه کارکنان سازمان و شرکت های تابعه خبر داد و افزود : از طریق این سامانه پیامکی کارکنان سازمان می توانند ناهنجاری های محیط کار را گزارش دهند.

رحیم سرهنگی با اشاره به روند سخت و پیچیده جذب سرمایه گذار و ضرورت تفکیک روند رسیدگی به فرایند اداری طرح های بزرگ عمرانی از پروژه های کوچک افزود: انجام برخی از فرایندهای اداری در بستر الکترونیک ضمن کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت می تواند ما را در کسب رضایتمندی سرمایه گذاران یاری کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به طرح های توسعه محور و آینده نگر شهری تاکید کرد: تحقق توسعه و درآمد پایدار مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها و نیز بهره برداری مفید از آنها با رعایت موضوعات زیست محیطی است.

رحیم سرهنگی با بیان این که تقویت و نوسازی حمل و نقل عمومی کیش در دستور کار قرار دارد؛ افزود: همانند بسیاری از کشورهای مطرح دنیا، در حوزه گسترش خودرو های برقی باید در کشور پیشتاز باشیم و بسترهای این مهم را از جمله ایحاد ایستگاه های شارژ خودرو برقی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تهیه و تدوین سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش، از تشکیل کمیته برندینگ ویژه کیش در این زمینه خبر داد و گفت: با بکارگیری فن آوری های نوین و توجه به مقررات ملی ساختمان، در راستای تحقق مباحث زیبایی شناسی و وحدت بخش در سیما و منظر شهری به دنبال یک سیما و منظر شهری خاص کیش هستیم.

گفتنی است سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش با بررسی و مطالعات محیطی و بر اساس اهداف بالادستی برنامه های دولت و مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی سال ۱۳۸۷ و دستورالعمل ماده ۱۶۹ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور، تهیه و تدوین و توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش اجرایی خواهد شد.

رحیم سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به دنبال حذف مالیات بر ارزش افزوده در کیش هستیم؛ گفت: با حذف مالیات بر ارزش افزوده شاهد افزایش رغبت سرمایه گذاری، کاهش سطح عمومی قیمتها و دلگرمی فعالان اقتصادی در کیش خواهیم بود.

همچنین مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این جلسه ضمن تشریح و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امور شهری گفت: درسایه تعامل خوب کارکنان این مجموعه، شاهد ارتقاء کیفی خدمات رسانی ودر نهایت رضایتمندی کیشوندان و سرمایه گذاران درحوزه های شهری و خدماتی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28943
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.