• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

امتیازات ویژه کارت کیشوندی برای ایثارگران و فرهنگیان جزیره کیش

  • کد خبر : 28857
  • 05 مهر 1402 - 23:49
امتیازات ویژه کارت کیشوندی برای ایثارگران و فرهنگیان جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به منظور ارج نهادن به ایثارگران و مقام شامخ معلمان، تسهیلات ویژه در کارت کیشوندی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ رحیم سرهنگی در نشست صمیمانه با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران که عصر سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزارشد؛ از بررسی و نظام مند کردن تسهیلات در نظر گرفته شده برای خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران با رویکرد عدالت محور خبر داد.

رحیم سرهنگی با بیان این که امنیت کشور مرهون جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم است و ایثارگران از افتخارات این مرز و بوم هستند؛ بر خدمتگذاری هر چه بیشتر به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و افزود: درخدمت به خانواده شهدا و ایثارگران رسالت سنگینی بر دوش داریم.

وی ادامه داد: همه ایثارگران از تسهیلات سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند نشده اند و باید ساز و کار لازم جهت منتفع شدن همه آنان پیش بینی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: ثبت تعاونی با سهامداری تمامی ایثارگران ساکن در جزیره کیش و فعالیت آن با رعایت اصل شفافیت، سلامت، عدالت و بهره وری و با بهره مندی از همه ایثارگرانی که در تجارب ارزنده ای در تمامی حوزه ها دارند؛ می تواند در بسیاری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی یاریگر سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پیمانکار باشد.

وی با اشاره به عدم صدور مجوز برای استخدام و تعداد بالای نیروی انسانی در سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با شروع فعالیت تعاونی، مشکلات اشتغال فرزندان ایثارگران مرتفع شده و دغدغه خانواده های آنان در این زمینه رفع خواهد شد.

رحیم سرهنگی از امتیازات ویژه درنظر گرفته شده برای ایثارگران و فرهنگیان جزیره کیش خبرداد و افزود: ایثارگران و فرهنگیان کیش می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده سازمان منطقه آزاد کیش برای کارکنان خود جهت بهره مندی از اماکن ورزشی بهره مند شده و علاوه بر آن از تسهیلات خرید اعتباری از فروشگاه های طرف قرارداد برخوردار شوند.

وی همچنین بر تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش تاکید و دستور پیگیری های لازم در این خصوص را صادر کرد.

گفتنی است اشتغال فرزندان ایثارگران، وضعیت مسکن، توجه به وضعیت معیشتی، توجه و پیگیری حق و حقوق ایثارگران و جانبازان در عرصه بین المللی،برگزاری جلسات مستمر خانواده های شهدا و ایثارگران با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بکارگیری ایثارگران در سمت های مدیریتی، لزوم ارائه تسهیلات بانکی ، ارتقا جایگاه اداره امور ایثارگران در نمودار سازمانی، ایجاد اتاق فکر با حضور ایثارگران و لزوم تکریم ایثارگران در محیط های اداری از جمله مباحث مطرح شده در نشست صمیمانه رحیم سرهنگی با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28857
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ارقامی کمتر از ۳۰ درصد ایثارگران ساکن در جزیره کیش در فهرست امور ایثارگران!!! سازمان منطقه آزاد کیش ثبت شده است و بر اساس بیان مسئولین این دفتر!!! تنها ایثارگرانی را شامل می شود که در آنجا تشکیل پرونده داده اند.
    این دفتر که متاسفانه جایگزین امور ایثارگران و بنیاد شهید است هیچگاه خدمات جامه ایثارگران را که مصوبه مجلس و دولت است را ارایه نداده و با کمال کم لطفی بیان می دارد که ما فقط برای ایثارگران سازمان خدمات میدهیم.
    آنچه که حیم سرهنگی و نیز مدیران سلفش در خصوص ایثارگران ساکن در کیش بیان می شود فقط گروه منتخب و معلوم الحالی را در ر گرفته است که سالها خود را بجای همه ایثارگران در کیش جا زده اند.
    نبود نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در کیش یکی از مظالم بزرگ و خیانت های فراگیر در حق ایثار گران کیش است که باید برای اجرای قانون جامع خدمات ایثارگران فعال می شد که نشده است.
    مدیرعامل سازمان لازم است بجای تداوم رانت اقلیتی از ایثارگران معلومالحال که سال ها از رانت این شیوه غلت بهره برده و می برند، برای امکان استفاره هزاران نفر از ایثارگران و خانواده های ان که سالها در کیش بدون امکان دریافت حقوقشان زندگی می کندد به احیای واقعی نمایندگی امور ایثارگان مرکز و ارائه همه خدمات قانون جامع ایثارگران اهتمام کنند چرا که طبق این قانون و بدون منت حقوق پنجگانه ایثارگران تضمین شده و اعتبارات قانونی در اختیار ایشان قرار می گیرد.
    بطور مثال باید بفهمید که در کیش بیش از هزار خانواده ایثارگر زیست می کنند که تنها ۳۰ درصد فهرست شده اند و هیچگاه خدمات جامع به ایشان ارائه نشده است.
    قانون مسکن
    قانون اشتغال و استخدام
    قانون منزلت ایثارگران
    قانون حمایت حقوقی
    و … از جمله ابزار قانون خدمات جامع ایثار گران در کشور است که بر اساس آن بودجه های ملی و اعتبارات لازم درنظر گرفته شده است ولی در کیش خائنین به این قشر اجازه تعمیم و اجرای آن را تا امروز نداده اند .
    پس اینکه مدیرعامل سازمانب بخواهد منتی بر ایشان بگذارد و اصطلاحا قاشق خالی در دهانشن بگذارد منصفانه نیست.