• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

واگذاری ۵.۳ هزار میلیاردی ۵۰ درصد سهام شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 28651
  • 22 شهریور 1402 - 11:02
واگذاری ۵.۳ هزار میلیاردی ۵۰ درصد سهام شرکت آب و برق کیش

بانک شهر، ۵۰ درصد سهام در شرکت آب و برق کیش را از طریق مزایده به ارزش ۵.۳ هزار میلیارد تومان و با اعطای تسهیلات واگذار می کند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از بورس پرس، بانک شهر که در فرابورس حضور دارد  از واگذاری ۵۰ درصد سهام در شرکت آب و برق کیش متعلق به بانک و شرکت های تابعه با شرایط نقد و اقساط از طریق مزایده و با اعطای تسهیلات خبر داد.

بر اساس این گزارش، “وشهر” اعلام کرد: در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد ۷۷ هزار و یک سهم معادل ۵۰ درصد سهام شرکت آب و برق کیش متعلق به بانک و شرکت های تابعه را از طریق مزایده عمومی از ۲۲ شهریور تا ۵ مهر با شرایط نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات به ارزش ۵.۳ هزار میلیارد تومان واگذار کند.

آخرین مهلت حضور در مزایده چهارشنبه ۵ مهر بوده و بازگشایی پاکات شنبه ۸ مهر در محل شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش انجام خواهد شد. نحوه پرداخت بهای معامله به صورت نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات حداقل و حداکثر ۶ و ۶۰ ماهه با نرخ سود شورای پول و اعتبار ابلاغی مراجع قانونی (حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد ۱۰ درصد بهای معامله با احتساب ۵ درصد سپرده حضور در مزایده) است.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در فروش های نقد و اقساط در صورتی که واجد شرایط دریافت تسهیلات شناخته شوند مشمول دریافت تسهیلات می شوند و مدارک و مستندات مورد نیاز اعلامی جهت اعتبار سنجی ارائه شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28651
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.