• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دیدار مستقیم مسئولان منطقه آزاد کیش با مردم + تصاویر

  • کد خبر : 28517
  • 07 شهریور 1402 - 8:18
دیدار مستقیم مسئولان منطقه آزاد کیش با مردم + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور مدیران منطقه آزاد کیش به شماری ازدرخواست های مردمی رسیدگی شد.

به گزارش کیشوندنیوز، در این دیدار  که عصر دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد؛رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و رییس بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آنها صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات اداری بود؛ درخواست ها و مشکلات ۹۰ نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری به مسوولان اجرایی ارجاع داده شد.

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار  ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آنان، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات و راهکارهای لازم را در چارچوب قوانین و مقررات  به معاونین و مدیران حوزه های مربوطه صادر کرد.

گفتنی است طرح های سرمایه گذاری، اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه بود.

در این نشست مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات به همراه معاونان نیز حضور داشتند که مسائل رفاهی کارگران خدماتی ، تخصیص زمین و یا سوله استیجاری جهت احداث واحد های خدماتی و تعمیرگاهی، بهداشت محیطی و فضا سازی شهری ، اشتغال و جذب نیروی انسانی ، موارد مرتبط با حمل و نقل عمومی، صدور مجوز و یا عقد قرار داد و اختصاص غرفه جهت کافی شاپ از جمله درخواست های مردمی بود.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28517
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بجز مردم بزارن سرکار چیز بیگهای نیست خود بنیاد همین نمایش گذاشت وبرای بنده هیچ خیال نکنید حقوق بگیر بنی‌آدم نه ۲۵ درصد هستم ودر طول۳۸ سال بجز درد این جنگ چیز دیگری نداشتم از دستگاه قضا وتامن اجتماعی وخود بنیاد بجز عذاب برای من چیز دیگری نداشت وقت حرف ودروغ بجز اینگه پارتی داشته باشی