• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

چرا بلیت پرواز به کیش گیر نمیاد و بازگشت پروازهای چارتری به کجا رسید؟

  • کد خبر : 28490
  • 06 شهریور 1402 - 12:47
چرا بلیت پرواز به کیش گیر نمیاد و بازگشت پروازهای چارتری به کجا رسید؟

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هنوز هیچ قولی نمی توانم بدهم که پروازهای چارتری برمی گردند یا نه.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به سوال خبرنگار کیشوندنیوز مبنی بر دلیل عدم وجود بلیت در مسیر کیش و بازگشت پروازهای چارتری گفت: تقریبا روزی نیست که راجع به این موضوع با سازمان هواپیمایی صحبت نکنیم و آنها هم به این موضوع واقفند.

وی ادامه داد: طرحی ارائه کردیم که اگر قبول کنند بتوان پروازهای چارتری برگردد، کار سختی است از این جهت که این پروازها فقط قرار است برای کیش برگردد، هنوز هیچ قولی نمی توانم بدهم.

رحیم سرهنگی بیان داشت: یک خبری پخش شد که چون هنوز مذاکرات نهایی نشده بود ایجاد حاشیه کرد و باعث تعویق بازگشت پرواز چارتری شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمبود پرواز مربوط به مراسم اربعین است، گفت: خیر، ارتباطی با مراسم اربعین ندارد، اربعین موضوعی نیست که مخصوص امسال باشد و هر سال برقرار است،

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: ولی از این جهت که وزارت راه و شهرسازی در این ایام درگیر این مراسم است وقت کافی برای بررسی مدل پیشنهادی و ترکیبی چارتری و سیستمی را ندارند که با این مدل جدید قطعاً مشکلات رفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28490
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. موضوع کنسلی پرواز چارتری بهانه ای شده که فقط پرواز ها از رو سیستم و اپلیکیشن‌های مثل او یا کیش زوم و غیره حذف شوند.در صورتیکه در حال حاضر برخی آژانسهای بدون محدودیت بلیط تهران به کیش را چندین برابر قیمت مصوب در بازار سیاه میفروشند.و این کار وزارت راه و شهرسازی بدون فکر و برنامه بوده است.قبلا در اولین میشن آپ بنده بلیط رو زیر قیمت هم می‌گرفتم نمونه بارز آن پرواز کیش به تهران چهارم همین ماه بنده ۴۷۰هزار تومن خریداری کردم و مسیر بلعکس تهران به کیش حالا بر اساس چه سیاستی هست نمی‌فروشند و یا در اپلیکیشنها بارگذاری نمی‌شوند و پروازهای اندک تهران به کیش گاها در این ایام که به بازار سیاه معروف شده با حداقل ده یا پانزده نفر به کیش می آید و ملت دربه در دنبال بلیط میگردند…خواهش بنده از طرف کیشوندان عزیز و رنجیده این است مسئولین فکری بکنند نزدیک بازگشایی مدارس هست و کیشوندان باید به خاطر مدارس بچه ها برگردند سر خونه و زندگیشون