• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

بازار ماهی کیش؛ ماهی نیست بجز سیباس!

  • کد خبر : 28335
  • 25 مرداد 1402 - 8:17
بازار ماهی کیش؛ ماهی نیست بجز سیباس!

در بازار ماهی کیش ماهی یافت نمی شود و غرفه‌داران دلیل آن را عدم فروش ماهی توسط لنج‌داران و قایقان صیادی به ماهی‌فروشان کیش عنوان می‌کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، چند روزی است که در بازار ماهی کیش، ماهی به سختی یافت می‌شود.

غرفه‌داران دلیل نبود ماهی را عدم فروش ماهی توسط لنج‌داران و قایقان صیادی به ماهی‌فروشان کیش عنوان می‌کنند.

آنها می‌گویند صیادانی که مجوزها و سهمیه سوخت‌شان را از کیش گرفته‌اند و ماهی را از آب‌های اطراف جزیره صید می‌کنند اما صیدشان را به نرخ درهم به واسطه‌های حمل به دبی می‌فروشند و یا به چارک و بندرعباس می‌برند تا به قیمت بالاتر بفروشند.

به گفته ماهی‌فروشان کیش صیادان این روزها برای صید ماهی‌های شعری یا جاش و… به دریا نمی‌روند و با توجه به گرانی ماهی شیر توان خود را برای صید این ماهی می‌گذارند.

همچنین ماهی‌فروشان به پایین بودن نرخ فروش ماهی در کیش اعتراض دارند و می‌خواهند که نرخ‌ فروش ماهی آزاد باشد و نرخ‌ها از روی تابلوی بازار برداشته شود.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28335
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خدا لعنتشون کنه که روزی این مردم افتاده دست یه عده آدم خدانشناس،، بنظرم هرکی که مجوز داره و ماهی صیدش رو تحویل بازارنمیده،، باید مجوزش باطل شه،، تمام

  2. مگه ما کیشوندا خون کردیم که باید نرخ ازاد باشه و چند برابر بنادر دیگه ماهی بخریم؟؟ فروشنده ها از سودجویی کم کنن . دست واسطه ها برداشته بشه و سود معقول به صیاد و فروشنده برسه مردم هم سودببرن از ماهی تازه و قیمت مناسب