• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۱۲ مرکز تولید موتور در کیش فاقد استاندارد هستند/ اشکالات هندسی مسیر ویژه را اطلاع دهید

  • کد خبر : 28254
  • 16 مرداد 1402 - 11:14
۱۲ مرکز تولید موتور در کیش فاقد استاندارد هستند/ اشکالات هندسی مسیر ویژه را اطلاع دهید

رییس پلیس راهور کیش گفت: ۱۲ مرکز تولید موتور شارژی در کیش فعال است این مراکز هرچند مجوز دارند اما از نظر پلیس فاقد استاندارد هستند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ «مهدی توانگر» با اشاره به اینکه ۶۷ فروشگاه موتور شارژی در کیش مجوز فروش دارند، بیان کرد: ۱۲ مرکز تولید موتور شارژی نیز در جزیره کیش فعال است.

 اضافه کرد: این ۱۲ مرکز تولید موتور شارژی در جزیره هرچند مجوز دارند اما به دلیل ممکن نبودن پلاک گذاری موتورهای تولیدی از نظر پلیس فاقد استاندارد هستند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به ثبت ۲۴ هزار و ۵۰۰ اعمال قانون برای موتورهای شارژی کیش توسط پلیس، اظهار کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۲۰۰ مورد مربوط به نبود کلاه ایمنی بوده است.

وی با بیان اینکه راکبان بخش اعظمی از موتورهای توقیف شده، فاقد گواهینامه بودند، اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ راکب موتور شارژی توقیف شده به دلیل نداشتن گواهینامه به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ « توانگر» با بیان اینکه طرح هندسی مناسب در معابر برای ایجاد استانداردهای لازم جهت تردد موتورهای شارژی در کیش اجرا می‌شود، افزود: در همین راستا با کمک معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران،‌ آب و خدمات، تمامی معابر اصلی جزیره به طول ۱۷ کیلومتر برای تردد موتورهای شارژی خط کشی شدند.

وی گفت: در مرحله دوم نیز حرص درختان کناری معابر اصلی، نصب تابلو و خطوط هاشور در دستور کار قرار دارد تا مسیر تردد موتورهای شارژی کاملا مجزا گردد.

رییس پلیس راهور کیش از شهروندان خواست تا هرگونه مشکل هندسی در تردد موتورهای شارژی در مسیرهای ویژه ایجاد شده را به پلیس انتقال دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28254
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.