• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

اعطای تسهیلات کارت کیشوندی برای تهیه بلیت هواپیما

  • کد خبر : 28145
  • 05 مرداد 1402 - 20:16
اعطای تسهیلات کارت کیشوندی برای تهیه بلیت هواپیما

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه هم اندیشی که شامگاه سه شنبه سوم مرداد در محل سازمان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و موانعی پیش رو در حوزه فعالیت مراکز تجاری با رویکرد رونق بخشی به کسب و کارها گفتگو و تبادل نظر شد.

بنابراین گزارش «کمبود پروازهای ورودی به کیش، رونق گردشگری و هموار سازی جذب گردشگران خارجی، بررسی مشکلات گمرکی و ورود کالا، لغو مالیات بر ارزش افزوده و اجرای قانون همکاری و تعامل دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش «برگزاری رویدادها و جشنواره های جذاب، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و برجسته سازی جاذبه های کیش برای بازارهای هدف داخلی و خارجی را از مولفه های اصلی رونق بخشی به حوزه گردشگری کیش برشمرد و بر اجرایی شدن محورهای توسعه صنعت گردشگری جزیره تاکید کرد.

رحیم سرهنگی در خصوص این که سازمان منطقه آزاد کیش خود را بخشی از بدنه و جامعه اقتصادی و گردشگری کیش می‌داند، خاطرنشان کرد: همه متعهد هستیم در زمینه پیشرفت و توسعه کیش از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

سرهنگی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش پرواز ها، بیان داشت: در مذاکره ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود این وضعیت؛ موضوعات مربوطه را پیگیری می کنیم.

وی در تکمیل سخنان خود، افزود: با دو رویکرد دراز مدت و کوتاه مدت برنامه‌های مدون در دستور کار قرار گرفته و حضور ایرلاین‌ها در کیش و اعطای مشوق به آنها از جمله برنامه‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش در این زمینه است و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: با فعال‌تر شدن و مشارکت بیشتر بخش‌های خدماتی و آژانس‌ها امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها نیز رویکرد متعادل و مثبتی به حمل و نقل حوزه گردشگری داشته باشند.

سرهنگی، خاطر نشان کرد: با تمرکز بیشتر بر رفاه حال کیشوندان؛ امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28145
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. امیدوارم فقط خبر نباشه ، آقای سرهنگی انشاالله از شما نام نیکی بماند

  2. بلیط برای پروازها به سختی پیدا میشه یا بانرخ بالا و این برای ما ک توی جزیره زندگی میکنیم و هم برای توریست خوب نیست و اگه رسیدگی نشه هرروز جزیره خالی تر ازقبل میشه و همینطور معذل گرفتن موتورها که کل موتورهای جزیره رو گرفتن و سختگیریهای دیگه‌ک باعث کم شدن توریست و باعث ایحاد فضای ترس و اظطراب توی جزیره میشه .همه امکانات خرید ماشین یا رنت کردن ماشبن رو ندارن باید اینو درنظر بگیرن جزیره باید منطقه آزادی باشه که حتی تچریست خارجی هم بتونه به اینجا سفرکنه و در معذورات نباشه . مثلا اینجا یک‌مکان گردشگریه ولی از گردشگر هیچ خبری نیست . فقط تعدادی از عراق و افغانستان میان که اونام آنچنان درآمدی برای اینجا ندارن .کیش مال هرکشور دیگه ای بود کلی امکانات و تفریحات براش مهیا میکردن و کلی ازش پول درمیاوردن .جدیدا هم که انقد پلیس ریختن تو جزیره که بیشتر به منطقه نظامی شبیه شده تا منطقه تفریحی

  3. با سلام خدمت جناب سرهنگی
    بسیاری بر این پست گمارده شدند و رفتند سنت حاکم بر پست و مقام سنت حاکم بر عمر آدمیست میایی مدتی میمانی و میروی ، در این میان دو چیز از صاحبان پست و قدرت باقی خواهد ماند یکی نام نیک بین مردم و دوم ثوابی در اخرت
    البته این دو ماندگار برای اهلش رقم خورده وگرنه اگر اهلش نباشی نام نیک نخواهد ماند و از عاقبت به خیری نیز محروم خواهد شد
    برادر بنده ابتدا به خود و سپس به شما تذکر میدهم این دو را همواره نصب العین قرار دهید که اولی رضایت مخلوق است و دومی رضایت خالق آنچه به تجربه یافتیم برخی مدیران اولویت سیاسی بودن را به این دو مهم رجحان داده و شاید نیز خسر الدنیا و الاخره را برای خود رقم زده باشند
    دوست عزیز زمانی بنده و شما دوشادوش هم در جبه ها علیه دشمن مکار تجاوزگر، از جان و مال و حتی گاها آبرو گذشتیم امروز با آنروز هیچ تفاوتی ندارد زیرا کشور همان کشور است و مردم همان مردم و خدا همان خدا….
    قطعا خودتان از گرفتاری عموم مردم بخوبی آگاهید و میدانید رضایت مردم چگونه به رصایت خالق کره خورده و میدانید رفع گرفتاری مردم از هزار سال عبادت بالاتر است پس بشنابید بسوی رفع گرفتاری های مردمی که ولی نعمت شما و دیگر مدیران این کشور هستند باشد که این عمر کوتاه دنیا و عمر کوتاهتر مقام و منصب برایتان فلاح و رستگاری و عاقبت به خیری رقم زند.
    کوچک همه مردم ایران -از طرف یک بازنشسته ی کیشوند