• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

هشتمین فوتی تصادف با موتور در کیش رقم خورد

  • کد خبر : 28129
  • 03 مرداد 1402 - 17:01
هشتمین فوتی تصادف با موتور در کیش رقم خورد

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به فوت یک جوان راکب موتور شارژی دیگر در این جزیره گفت: طی سال جاری تعداد تصادفات منجر به فوت موتورهای شارژی در کیش به هشت نفر رسید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ «مهدی توانگر» با اشاره به تصادف منجر به فوت بامداد امروز در جزیره کیش، اظهار کرد: یک راکب ۲۶ ساله موتور شارژی در خیابان مرجان هشت به دلیل عدم توانایی وسیله نقلیه دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: این راکب موتور شارژی که کلاه ایمنی نیز نداشت،‌ پس از خارج شدن از مسیر اصلی و برخورد با درختان دچار مصدومیت شدید شد که متاسفانه بعد از اعزام به بیمارستان جان باخت.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه رعایت موارد ایمنی توسط راکبان موتورهای شارژی ضروری است، اظهار کرد: طی سال جاری هشت تصادف منجر به فوت توسط موتورهای شارژی به وقوع پیوسته که متاسفانه تمامی راکبان فوت شده، فاقد کلاه ایمنی بودند.

وی با اعلام اینکه طی سه ماه نخست سال جاری، ۲۰ هزار تخلف توسط راکبان موتور های شارژی در جزیره کیش به ثبت رسیده است، گفت: طرح برخورد با موتورهای شارژی به صورت مستمر اجرا می‌گردد که در این راستا یک هزار و ۷۰۰ دستگاه موتور شارژی توقیف شده است.

سرهنگ «توانگر» با تاکید بر اینکه راکبین موتورهای شارژی در جزیره کیش حتما باید از کلاه ایمنی استفاده کنند، اظهار کرد:‌ داشتن کلاه ایمنی اولین اولویت برای پلیس کیش جهت تردد موتورهای شارژی است که امیدواریم توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28129
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سختگیری در مبدا ارایه دهنده خدمات موتوری باید صورت پذیرد مثلا حتما موتور با کلاه اجاره بدهند و تعهد بگیرن از موتور سوار توقیف بشه مسول هست برای خرید موتور حالا گواهینامه نداره لااقل در جزیره سوار دوره گذارنده باشه
    این برخوردها باعث استهلاک اعصاب مجریان میشه و یا ول میکنن