• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

امضای ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در چهار روز نمایشگاه

  • کد خبر : 28108
  • 30 تیر 1402 - 23:50
امضای ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در چهار روز نمایشگاه

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: آورده ما در دومین نمایشگاه بسته ها و توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه بوده است.

به گزارش کیشوندنیوز، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در اختتامیه نمایشگاه معرفی بسته ها و توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه گفت: درحال حاضر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حال نزدیک شدن به نقش خویش بر اساس نظریه اقتصاد مقاومتی هستند.

حجت الله عبدالملکی افزود: امروز در طول عملکرد دولت سیزدهم، دیگر نقدی نسبت به کج کارکردی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نداریم. در این دوره سرعت سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رشد طرح های عمرانی دو برابر شده است .

عبدالملکی در ادامه خاطر نشان ساخت: آورده اصلی ما در دومین نمایشگاه بسته ها و توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه بوده است که نسبت به نمایشگاه قبلی در تهران چهار برابر و بسته ها نیز دو برابرشده است .

وی تصریح کرد: بدنبال اطلاع رسانی های بیشتر، تمایل سرمایه گذاران برای بسته ها افزایش پیدا می کند. علاوه براین در کنار جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، این مناطق طی شرکت در نمایشگاه ها بخاطر حضور در کنار یکدیگر اقدام به کار شبکه ای می نمایند و این هماهنگی روز به روز بیشتر می شود .

مشاور رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی در این مراسم تاکید کرد: دکتر خاندوزی قبل از سمت وزارت اقتصادی سال ها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پژوهش و مطالعات زیادی را در حوزه مناطق آزاد در کارنامه خود داشته است و درحال حاضر نیز متولی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است و طی مدت وزارت به رفع مسائل و مشکلات مناطق اهتمام جدی داشته است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28108
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.