• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

وزیر اقتصاد: لزوم حذف بروکراسی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

  • کد خبر : 28106
  • 31 تیر 1402 - 8:04
وزیر اقتصاد: لزوم حذف بروکراسی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

وزیرامور اقتصادی و دارایی در اختتامیه نمایشگاه معرفی بسته ها و توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه خواستار حذف بروکراسی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد.

به گزارش کیشوندنیوز، سید احسان خاندوزی در اختتامیه نمایشگاه معرفی بسته ها و توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه در خصوص اصلاح ساختاری مناطق آزاد بر حذف بروکراسی در  مناطق تاکید کرد و گفت: باید فرآیندهای اداری و روند کسب موافقت ها در مناطق آزاد تسهیل شود.

وی همچنین افزود: لازم است مدیران مناطق آزاد از قید و بندهای مدیران مراکز  رهایی یابند تا پروژه ها ماه ها و سالها به تعویق نیافتد.

سخنگوی اقتصادی دولت در این خصوص خاطر نشان کرد: علی رغم داشتن قانون و مصوبه هیات وزیران هنوز هم مناطق آزاد در حوزه اجرا با مشکل مواجه هستند. لذا باید در برنامه هفتم توسعه زنجیر را از قیود مناطق باز کنند.

خاندوزی افزود: امروز سامانه های اطلاعات اقتصادی مناطق آزاد به سامانه های ملی متصل شده لذا دیگر ضعف نظارت که منجر به کج‌کاری شود وجود ندارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: این اقدامات می تواند به توسعه محلی و اجتماعی با رویکرد متناسب با ارزش های اجتماعی ایرانی در قالب یک بسته نسبت به کارنامه دولت های گذشته به حساب بیاید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28106
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.