• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آمادگی سرمایه گذاران چینی برای حضور در مناطق آزاد

  • کد خبر : 27930
  • 06 تیر 1402 - 10:14
آمادگی سرمایه گذاران چینی برای حضور در مناطق آزاد

رایزن اقتصادی کشور چین در ایران در دیدار با حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از آمادگی سرمایه‌گذاران این کشور برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فرینا، رایزن اقتصادی کشور چین در ایران در دیدار با حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از آمادگی سرمایه‌گذاران این کشور برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران خبر داد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست از ارائه ۷۰۰ بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: این بسته‌ها برای معرفی به شرکت های چینی به رایزن اقتصادی چین ارائه شد که امیدواریم مورد استقبال سرمایه گذاران این کشور قرار گیرد.

حجت الله عبدالملکی در ادامه افزود: شرکت های چینی برای سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور آماده همکاری هستند.

رایزن اقتصادی چین ضمن دعوت برای حضور در اجلاس کمیسیون مشترک ایران و چین که در تیرماه به میزبانی پکن برگزار می شود گفت: در نظر داریم در حاشیه اجلاس پکن، همایشی نیز به منظور معرفی فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت های چینی زیادی بعد از سفر دکتر آیت الله رییسی به این کشور تمایل به سرمایه گذاری در ایران دارند افزود: در سال گذشته میزان سرمایه گذاری چینی ها در ایران حدود ۱۵۹ درصد رشد داشته است که بسیار قابل توجه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27930
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.