• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی جذب پالایش نفت بندرعباس می‌شوند

  • کد خبر : 27757
  • 25 خرداد 1402 - 7:38
۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی جذب پالایش نفت بندرعباس می‌شوند

تفاهم‌نامه جذب ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی هرمزگان در پالایش نفت بندرعباس با حضور استاندار و مدیرعامل این شرکت منعقد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه افزود: براساس این تفاهم‌نامه قرار است با برگزاری آزمون شفاف توسط دانشگاه هرمزگان ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی استان هرمزگان در پروژه جدیدی که توسط دولت سیزدهم آغاز شده است، جذب شرکت پالایش نفت بندرعباس شوند.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی شرایط و زمان ثبت‌نام و تاریخ آزمون برای جذب این تعداد نیرو مشخص و از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، بیان کرد: علاوه بر جذب این تعداد نیرو که به صورت دائمی در شرکت پالایش نفت بندرعباس مشغول خواهند شد، در طول مدت اجرای پروژه نیز حدود هشت هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس و توجه ویژه این شرکت به جذب نیروهای بومی استان اظهار کرد: شرکت پالایش نفت بندرعباس کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، مدارس و راهسازی برای استان انجام داده و امضای این تفاهم‌نامه بخش دیگری از عملکرد این شرکت است.

وی گفت: امیدواریم این روش جذب نیرو را به سایر صنایع استان هرمزگان نیز تعمیم دهیم و از این مسیر علاوه بر تربیت نیروی ماهر سبب ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری جوانان این استان شویم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27757
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.