• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فرمانده پاسگاه چارک در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید

  • کد خبر : 27535
  • 22 اردیبهشت 1402 - 10:49
فرمانده پاسگاه چارک در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان مواد مخدر و شهادت سرگرد “محمد رضا اسدالهی” فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندرلنگه امروز (پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت) در این درگیری خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جابجایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محورهای مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که به وسیله  خودرو دیگر اسکورت می شد مشکوک شدند و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار کردند، توضیح داد: در این تعقیب و گریز  خودروی اسکورت با ضربه زدن به خودروی ماموران منجر به واژگونی آن شد که بر اثر این حادثه سرگرد “محمدرضا اسدالهی” فرمانده پایگاه انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار جعفری تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان با تلاش ماموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد ، اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجار شکنان و قاچاقچیان را نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27535
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.