• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

معلمان کیش مظلوم هستند و باید حمایت شوند

  • کد خبر : 27500
  • 16 اردیبهشت 1402 - 10:40
معلمان کیش مظلوم هستند و باید حمایت شوند

امام جمعه کیش با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان در کیش عنوان کرد: متأسفانه حق معلمان و آموزش‌ و پرورش رعایت نمی‌شود؛ در حالی که معلمان قشر برتر جامعه هستند و باید خدمات، حقوق و احترام بیشتری برای آنان در نظر گرفته شود.

به گزارش کیشوندنیوز، به مناسبت روز معلم سرپرست محترم آموزش‌وپرورش کیش و همکاران این اداره با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بی‌نیاز دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام‌جمعه کیش در دیدار با کارکنان اداره آموزش‌وپرورش کیش ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری افزود کشور با تلاش معلمان می‌تواند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نماید و رشد و پیشرفت را برای کشور به ارمغان بیاورد.

بی‌نیاز در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان در کیش عنوان کرد متأسفانه حق معلمان و آموزش‌ و پرورش رعایت نمی‌شود؛ در حالی که معلمان قشر برتر جامعه هستند و باید خدمات، حقوق و احترام بیشتری برای آنان در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز فرهنگیان و معلمان جزیره کیش را نیز مظلوم دانستند که باید حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتری از این قشر مهم شود.

در ادامه تاکید کردند که متاسفانه برای حل این مشکلات هم اقدام مناسب نشده و با فرارسیدن سال جدید تحصیلی مشکلات خودنمایی می‌کند که برای برطرف‌کردن آنها زمان کافی وجود نخواهد داشت فلذا هم مدیران جزیره و هم اداره آموزش و پرورش باید از الان به فکر باشند.

امام‌جمعه کیش کار معلمان را مصداق ایثارگری دانستند که با سختی‌های فراوان، مشغول تربیت نسل نوجوان کشور هستند و تأکید کردند معلمان به‌عنوان الگوی دانش‌آموزان باید اخلاق، کار و رفتار آنان برای دانش‌آموزان درس باشد.

امام جمعه جزیره کیش ضمن تشکر از تلاشهای معلمان، بر اهتمام بیشتر به کیفیت بالای آموزشی و نیز توجه به مسایل اخلاقی و تربیتی دانش آموزان تاکید نمودند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27500
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.