• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
9

مرگ جوان ۲۹ ساله موتورسوار وثبت سومین فوتی امسال درکیش

  • کد خبر : 27471
  • 14 اردیبهشت 1402 - 13:59
مرگ جوان ۲۹ ساله موتورسوار وثبت سومین فوتی امسال درکیش

پلیس راهور کیش اعلام کرد: حوالی ساعت ۲ بامداد پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت، یک دستگاه موتور شارژی اجاره ای که در حال عبور از مسیر میدان پارس به سیری بود با درخت برخورد و واژگون شد.

به گزارش کیشوندنیوز، پلیس راهور کیش اعلام کرد: حوالی ساعت ۲ بامداد پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت، یک دستگاه موتور شارژی اجاره ای که در حال عبور از مسیر میدان پارس به سیری بود با درخت برخورد و واژگون شد.

در این گزارش آمده است: راکب ۲۹ ساله موتور اجاره ای غیر مجاز به دلایل عدم توانایی در کنترل موتور ،سرعت زیاد، برخورد با درخت ، وارد شدن ضربه شدید به سر و نداشتن کلاه ایمنی فوت و سرنشین آن هم مصدوم گردید.

پلیس راهور اعلام داشت: پلیس از طریق اورژانس از این حادثه مطلع و به دلایل در حال بررسی افراد ناشناس نسبت به برهم زدن صحنه تصادف و جابه جایی موتور ازمحل وقوع تصادف اقدام داشتندکه بررسی موضوع دردستورکارپلیس قرارگرفت.

پلیس راهور تاکید کرد: پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات است و مسئولیت پیشگیری ازوقوع تصادف وظیفه سایر دستگاه های مسئول است و همواره تاکید می کنیم که استفاده از کلاه ایمنی مهم‌ترین عامل برای کاهش آسیب جدی در تصادفات موتور سیکلت است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27471
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.