• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

اعلام ویژه برنامه های هفته سلامت در کیش

  • کد خبر : 27438
  • 10 اردیبهشت 1402 - 1:42
اعلام ویژه برنامه های هفته سلامت در کیش

به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت؛ ویژه برنامه هایی به همین منظور در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، محمدرضا رضانیا ضمن گرامی داشت هفته سلامت، گفت: ایستگاه سلامت در راستای تحقق شعار “سلامت برای همه با پزشکی خانواده” و ارائه خدمات تست رایگان دیابت و فشار خون در جزیره کیش به عموم ساکنان این منطقه خدمات ارائه می دهد.

رضانیا در رابطه با برپایی ایستگاه سلامت “ارائه خدمات تست رایگان دیابت و فشار خون” و اجرای برنامه های جشنواره هفتگی کیش من با موضوع هفته سلامت که چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود، افزود: برنامه هر پنجشنبه نقاشی، جنب بولینگ مریم با عنوان “سلامتی برای همه” از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت است.

همچنین در راستای تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت و تغدیه سالم خانواده ها، اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد با همکاری مرکز بهداشت و توسعه سلامت، بیمارستان و هیأت همگانی معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت از دهم تا پانزدهم اردیبهشت در نقاط مختلف جزیره برگزار کند.

بر اساس این گزارش، یکشنبه دهم تا سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ به ترتیب در “شهرک رز، سحر، گیلان کیش و کمپ صبا” خدمات ویزیت رایگان متخصصین زنان، تغذیه و روانشناسی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

همچنین جشنواره بادبادک ها همراه با مسابقه باربکیو ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ در ساحل طلوع کیش و همایش پیاده روی و ورزش روزانه همراه با صبحانه سلامت ۱۵ اردیبهشت ساعت ۷ صبح در پارک مینا از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته سلامت است.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27438
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.