• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اقدام ارزشمند شرکت آب و برق کیش در راستای مسوولیت های اجتماعی

  • کد خبر : 27436
  • 09 اردیبهشت 1402 - 15:40
اقدام ارزشمند شرکت آب و برق کیش در راستای مسوولیت های اجتماعی

سید علیرضا اردوبادی رئیس هیئت مدیره شرکت آب و برق کیش از نصب و راه اندازی ژنراتورهای جدید در این شرکت خبر داد و این اقدام ارزشمند را گامی موئر در راستای مسوولیت های اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از شرکت آب و برق جزیره که عصر چهارشنبه ششم اردیبهشت انجام شد؛ سید علیرضا اردوبادی اهتمام ویژه به ارتقاء زیرساخت های این شرکت را امری ضروری در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: راه اندازی پنج ژنراتور گاز سوز در شرکت آب و برق کیش با ظرفیت های ۱۷ مگاوات و ۲۲ مگاوات در دستور کار قرار گرفته است.  

اردوبادی با بیان این که شرکت آب و برق کیش نقش مهم و بسزایی در تامین رفاه حال ساکنان و گردشگران در طول سال به ویژه در فصل گرما بر عهده دارد، اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید انرژی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه هر منطقه محسوب می شود که این امر مهم در اولویت های اصلی شرکت قرار گرفته است.

وی در تکمیل سخنان خود، با تاکید بر این که ۹۵ درصد تولید آب و برق جزیره توسط شرکت آب و برق کیش تامین می شود، افزود: با وارد شدن ۵ ژنراتور به مدار تولید به طور حتم پیک برق تابستان را بدون خاموشی سپری خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و برق کیش، بیان داشت: ظرفیت تولید اسمی برق در شرکت آب و برق کیش در حال حاضر ۲۷۰ مگاوات و ظرفیت عملی ۱۷۵ مگاوات می باشد که با نصب و راه اندازی واحد جدید تولید، ظرفیت های عملی و اسمی به ترتیب ۱۹۰ و ۲۹۵ مگاوات افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27436
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.