• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

ثبت دو فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیست روز گذشته

  • کد خبر : 27308
  • 22 فروردین 1402 - 1:09
ثبت دو فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیست روز گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به قرارگیری کیش در وضعیت رنگ نارنجی کرونایی از ثبت دو فوتی در بیست روز گذشته در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر فاطمه نوروزیان افزود: با توجه به شرایط فوتی‌های اخیر در جزیره کیش ساکنان و گردشگران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: افرادی که دارای علائم تنفسی هستند در مراسم تجمعی شرکت نکنند.

دکتر نوروزیان افزود: مسئولان برگزار کننده مراسم مختلف نسبت به رعایت تهویه مناسب اماکن دقت کافی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زنان باردار، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای که نوبت‌های واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند نسبت به دیگر افراد باید بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این افراد اگر دچار علائم شدند حتما تست کرونا را انجام دهند و مراقبت‌های پزشکی را زیر نظر پزشک دنبال کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: ساکنان و گردشگران جزیره کیش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در مکان‌های سربسته نسبت به حفط سلامتی خود اقدام کنند.

براساس آخرین رنگ بندی‌های وزارت بهداشت، شهرستان‌های رودان، میناب، بشاگرد، قشم و ابوموسی در وضعیت آبی، جزیره کیش و شهرستان بندرخمیر در وضعیت نارنجی کرونایی و دیگر شهرستان‌ها هم در وضعیت زرد قرار دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27308
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.