• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع مسکونی رویای کیش

  • کد خبر : 27204
  • 16 اسفند 1401 - 15:15
بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع مسکونی رویای کیش

فاز نخست مجتمع رویای کیش ظهر امروز با حضور معاون وزیر دفاع به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کیشوندنیوز، در آیین بهره‌برداری رسمی این پروژه، امیر سرتیپ مهدی خواجه‌امیری، معاون وزیر دفاع، سعید پورزادی، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان منطقه حضور داشتند.

در این مراسم سرتیپ خواجه امیری در بخشی از صحبت‌های خود ضمن قدردانی از تلاشگرانی که مجتمع رویای کیش را به مرحله افتتاح رساندند، عنوان کرد: امیدواریم که در آینده شاهد افتتاح فازهای بعدی این پروژه نیز باشیم.

وی که به نیابت از وزیر دفاع در این مراسم حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: در ساخت و به سرانجام رساندن پروژه‎‌ها نکته حائز اهمیت این است که کار برای آینده ساخته شود و قابلیت ماندگاری داشته باشد.

معاون وزیر دفاع به اهمیت تجربه، تخصص و مهارت در ساخت یک پروژه اشاره کرد و گفت: در همین راستا در رویای کیش کار بزرگ و زیبایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در موفق شدن یک پروژه موضوعاتی همچون سازماندهی کار، جمع‌آوری اطلاعات، طراحی برای شروع، به کارگیری توانمندی‌ها اعم از نیروی انسانی و منابع بسیار مهم هستند.

سرتیپ خواجه امیری با بیان اینکه امیدوار هستیم که در آینده شاهد کارهای بزرگتری باشیم، گفت: ظرفیت کشور بسیار فوق‌العاده است و موضوع مهم مدیریت این ظرفیت است.

در ادامه مازیار حسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه‎‌گذاری غدیر نیز در قسمتی از صحبت‌های خود به مشکلات کار در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: عزیزان ما در این منطقه با غلبه بر گرما و شرجی کار خود را پیش بردند.

وی اضافه کرد: همه برای رویای کیش تلاش کردند تا کار طبق آنچه که فکر می‎‌کردیم و قول داده بودیم به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‎‌گذاری غدیر افزود: بدون تردید در شرایط فعلی هماهنگی تیم‌های فعال در مجموعه کار بسیار دشواری است که مهندس امینائی به خوبی از عهده این موضوع برآمد و ایشان با وجود جوانی به خوبی جواب اعتماد ما را داد.

مشخصات رویای کیش
در ادامه، مهندس عبدالرضا امینائی، مدیرعامل تیساکیش نیز در این آیین با اشاره به مشخصات این مجموعه اظهار کرد: پنج واحد آپارتمانی در پنج برج ۱۸ طبقه، در زمینی به مسـاحت بیش از ۸۲هزار متر مربع به همراه ۱۶۲ واحد ویلایـی در ۲۷ بلوک در یکـی از زیباترین ســاحل‌های جزیره‌ی زیبای کیش، پروژه ســاخت مجموعه مســکونی رویای کیش را به طرحی با ارزش‌های مکانی و ابعادی ویژه تبدیل کرده است.

وی در همین خصوص افزود: این پروژه توسط شرکت تیساکیش با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در حال اجرا است و اکنون، پس از پشــــت سر نهادن چالش‌های بزرگ، ساخت فاز اول این پروژه بزرگ ساختمانی مشـتمل بر برج‌های ارغوان، نارون و افرا پایان یافته است.

این فعال حوزه ساختمان کشور ادامه داد: بزرگترین پارکینگ زیرزمینی، بیشترین سرانه فضای سبز و بیشـترین و متنوع‌ترین امکانات تفریحی و ورزشی در بین مجتمع‌های مســـکونی جزیره کیش از ویژگی‌های شــاخص این پروژه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با حذف خودرو از فضای باز، مجتمع مسکونی رویای کیش به عنوان اولین مجتمع مسکونی دوستدار کودک در جزیره کیش به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27204
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.