• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بسته اینترنت هدیه ۱۰ گیگابایتی تله کیش به مناسبت دهه فجر

  • کد خبر : 26987
  • 13 بهمن 1401 - 18:23
بسته اینترنت هدیه ۱۰ گیگابایتی تله کیش به مناسبت دهه فجر

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، بسته هدیه اینترنت به مشترکین خود ارائه می کند.

به گزارش کیشوندنیوز، تمام مشترکین تله کیش، از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱، می توانند با مراجعه به سامانه کد دستوری تله کیش و شماره گیری #۹۳۴* نسبت به فعال سازی بسته هدیه اینترنت ۱۰ گیگابایت ۱۰ روزه اقدام کنند.

مهندس عزیزی سرپرست اپراتور کیش با اعلام اینکه فعالسازی بسته مذکور در طول ایام دهه مبارک فجر امکان پذیر می باشد افزود، در راستای استفاده حداکثری مشترکین از این طرح، در صورتیکه مشترک دارای بسته اینترنت فعال باشد، بسته هدیه ۱۰ گیگ، به عنوان بسته رزرو ثبت خواهد گردید و حتی پس از پایان دهه فجر نیز در موعد اتمام زمانی یا حجمی بسته فعلی مشترک، برای وی به صورت خودکار فعال خواهد گردید.

در خصوص سایر مشترکین که سرویس دیتای فعال ندارند و یا سرویس دیتا با مصرف آزاد دارند، در هنگام فعال سازی بسته هدیه در دوره زمانی این طرح، سرویس دیتای ایشان فعال و پس از اتمام زمانی یا حجمی بسته هدیه، وضعیت سرویس دیتای مشترک به حالت پیش فرض باز خواهد گشت.

همچنین کلیه مشترکین تله کیش می توانند از طریق سامانه تله کیش من به آدرس my.telekish.ir از خدمات غیرحضوری این اپراتور شامل فعالسازی و استعلام بسته، رویت صورتحساب و ریز صورتحساب پایان دوره و میان دوره، پرداخت صورتحساب و افزایش بستانکاری، خرید سیم کارت، استعلام شماره های تحت مالکیت، سوابق فعالسازی بسته و سوابق پرداخت و همچنین فعال/غیر فعال کردن سرویس های شبکه تلفن همراه خود بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26987
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به زودی اینترنتی که در اختیارتان بود از حوزه قدرت و اختیاراتتان خارج می شود. تظاهرات بعدی در زمینه فیلترنت خواهد بود.