• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پزشکان و پرستاران به‌جای خارج از کشور به کیش مهاجرت کنند

  • کد خبر : 26956
  • 10 بهمن 1401 - 18:40
پزشکان و پرستاران به‌جای خارج از کشور به کیش مهاجرت کنند

رئیس بیمارستان کیش گفت: در تلاشیم و باید شرایطی را فراهم کنیم تا پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان به جای مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها به کیش بعنوان مقصد بعدی خدمت فکر کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، هشتادمین اجلاس مدیران پرستاری کشور طی روزهای گذشته در سالن همایش دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش برگزار شد .

دکتر زارعی از افتتاح ۴ بیمارستان و کمبود بالغ بر ۱۵۰۰ نیروی متخصص جهت ارائه خدمات درمانی و بالینی خبرداد. 

وی همچنین با طرح بحث گزارش نویسی دستی که منجر به صرف کمتر وقت به درمان و مراقبت های بالین بیماران شده است از مسئولین حاضر در جلسه خواست تا الکترونیک شدن پرونده ها و گزارش نویسی را در دستور کار خود قراردهند .

زارعی از مشکلات رفاهی پرستاران اعم از مسکن صحبت کرد و اذعان داشت اعزام نیروی متخصص به مناطقی همچون جزیره ابوموسی ، بشاگرد و … کار بسیار سختی است و باید امتیازی داده شود تا بتوانیم به این دسته مناطق محروم پرستار اعزام کنیم.

دکتر عبادی سخنرانی خود را با موضوع مراقبت ایمن و با کیفیت آغاز کرد.

عبادی گفت : سازمان توانمند باید در کنار آموزش مستمر موانع خدمتی را شناسایی و بر آنها غلبه کند تا بتواند بستر مراقبت ایمن را فراهم نماید .

در ادامه دکتر فردوسی ضمن عرض خوش آمد گویی به کلیه حضار و تایید سخنان سخنرانان قبلی گفت: در تلاشیم و باید شرایطی را فراهم کنیم تا پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان به جای مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها به کیش بعنوان مقصد بعدی خدمت فکر کنند و با اعطای امتیازات بهتر ضمن جذب توریسم سلامت به همکاران خدمت تعرفه بهتر داده شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26956
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.