• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انهدام باند سارقان در کیش

  • کد خبر : 26951
  • 09 بهمن 1401 - 10:12
انهدام باند سارقان در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام باند سارقان منازل و ادارات دولتی و کشف میلیاردی اموال مسروقه در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل و ادارات دولتی، موضوع به طور جدی در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و پلیسی به ۹ نفر از سارقان سابقه دار و محکومان تازه آزاد شده از زندان که دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه محکومیت بودن مشکوک و تحقیقات تکمیلی را آغاز کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، سارقان به صورت سازمان یافته وارد منازل، دکل های مخابراتی اپراتورها تلفن همراه و ادارات دولتی و اقدام به سرقت تجهیزات، کابل های ارتباطی و سایر اقلام می کردند که در دو عملیات غافلگیرانه سارقان دستگیر که ناچار لب به سخن گشوده و به سرقت های انجام شده اعتراف کردند.

جمالی بیان داشت: در این عملیات ها ۹ سارق دستگیر و بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: براساس برآورد کارشناسان، ۳ میلیارد ریال طلاجات و بیش از ۲ میلیارد کابل های ارتباطی و سایر اقلام سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف و به ۳ مال باخته تحویل داده شد و در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، خاطرنشان کرد: کیشوندان ضمن رعایت هشدار ها و آموزش های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26951
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.