• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پایان اورهال بویلر بازیافت شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 26940
  • 07 بهمن 1401 - 19:23
پایان اورهال بویلر بازیافت شرکت آب و برق کیش

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش گفت: اورهال بویلر در بازه زمانی ۱۰ روزه و با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال با برنامه ریزی هایی که طی یکسال گذشته صورت گرفته به انجام رسیده است.

به گزارش کیشوندنیوز، شب پنجشتبه ۶بهمن ۱۴۰۱ با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و سید علیرضا اردوبادی رئیس هیئت مدیره شرکت آب و برق و جمعی از مسئولان، بویلر بازیافت حرارت نیروگاه شرکت آب و برق کیش بعد از پایان تعمیرات اساسی، به چرخه تولید بخار آب وارد شد. 

ابوالفضل صدرائیه در رابطه با انجام تعمیرات اساسی بویلر بازیافت این شرکت عنوان کرد: بویلر بازیافت حرارت، گاز داغ خروجی (دمای ۵۵۰ درجه سانتیگراد) از توربین ها را دریافت می کند و آب وارد شده به بویلر به بخار تبدیل می شود و این بخار در آبشیرنکن های تقطیری در فرایند شیرین سازی آب قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این بویلر از سال ۸۳ به بهره برداری رسیده بود و وظیفه تولید بخار آب شیرینکن ها را به صورت مستمر برعهده داشته است، فرسوده شده و نیاز به تعمیر اساسی داشت.

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش بیان داشت: اورهال بویلر در بازه زمانی ۱۰ روزه و با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال با برنامه ریزی هایی که طی یکسال گذشته صورت گرفته به انجام رسیده است.

وی افزود: با انجام این فرایند علاوه بر اینکه حدود یک هزار متر مکعب آب شرب تولیدی افزایش یافت، شاهد پایداری تولید آب هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26940
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.