• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تجهیز بازارها به سیستم‌های اعلان و اطفای حریق ، مایه حفظ آرامش و سرمایه غرفه داران می‌شود

  • کد خبر : 26913
  • 03 بهمن 1401 - 11:32
تجهیز بازارها به سیستم‌های اعلان و اطفای حریق ، مایه حفظ آرامش و سرمایه غرفه داران می‌شود

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: بازارها موظف به تمکین از ضوابط و قوانینی هستند که از سوی اداره آتش نشانی اعلام و ابلاغ می گردد.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در گفتگو با رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش گفت: بازارها موظف به تمکین از ضوابط و قوانینی هستند که از سوی اداره آتش نشانی اعلام و ابلاغ می گردد.

سادات نجفی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی آتش نشانان جزیره و یادآوری حادثه تلخ آتش سوزی در یکی از بازارهای بازارهای کیش و بازتاب منفی آن در رسانه های کشور ، تجهیز بازارها به تجهیزات بروز اعلان و اطفای حریق را ضروری دانست و از هیئت مدیره و مدیران بازارها خواست به منظور حفاظت از مال و جان بازاریان و مسافران و کیشوندان نسبت به تجهیز کامل بازارها به امکانات مورد نیاز مقابله با سوانح و آتش سوزی اقدام کنند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های جامعه بازاریان و بازرگانان و همراهی مدیران بازارها ، با اشاره به بازدیدهای دوره ای از مراکز تجاری و ارائه آموزش های لازم ، اجرای ضوابط و دستورالعمل های حفظ ایمنی در بازارها را امری لازم و ضروری دانست.

رضایی تصریح کرد ؛ متاسفانه علی رغم تذکرات و اعلام نقائص موجود در برخی از بازارها ، مدیران آن اقدام عملی قابل توجهی را جهت برطرف نمودن ایرادات انجام نداده اند که با ادامه این روند و بروز حادثه ، مسؤلیت ناشی از آن بر عهده متولیان بازار می باشد.

وی در پایان با تاکید بر بیمه نمودن تمامی بازارها ، از شرکت های بیمه ای خواست پس از تایید نهایی اداره آتش نشانی نسبت به صدور بیمه نامه اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26913
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.