• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رضایت ۹۵ درصدی گردشگران از خدمات هتل ها در سال ۱۴۰۰/ آمادگی پذیرش ۲۴۰ هزار مسافر در ایام نوروز

  • کد خبر : 26894
  • 01 بهمن 1401 - 20:01
رضایت ۹۵ درصدی گردشگران از خدمات هتل ها در سال ۱۴۰۰/ آمادگی پذیرش ۲۴۰ هزار مسافر در ایام نوروز

رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به ظرفیت هتل های کیش برای پذیرش مسافر در ایام نوروز گفت: جزیره کیش آماده پذیرش ۲۴۰ هزار مسافر در نوروز ۱۴۰۲ است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدارآریا، مسیح الله صفا در نشست ستاد هماهنگی نوروزی کیش که با حضور مسئولان اصناف و مدیران کمیته های ستاد نوروزی تشکیل شد از آغاز فعالیت های نوروزی هتل های کیش در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۷فروردین ۱۴۰۲ خبرداد و اظهار کرد: براساس آمارهای ارائه شده  رضایتمندی گردشگران از خدمات هتل های کیش تا ۹۵٫۴ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از ظرفیت هتل ها توسط آژانس های سرزمین اصلی به صورت سالیانه چارتر شده است افزود: با وجود اینکه هتل های در ایام کاهش مسافر با کمترین قیمت مجبور به ارائه خدمات هستند انتظار دارند در ایام افزایش گردشگران جبران ایام خلوتی را داشته باشند اما با این وجود تمام تلاش ما بر ارائه خدمات مطلوب با قیمت های مناسب است.

صفا با تصریح بر نظارت بازرسان در ایام نوروز بر ارائه خدمات هتل ها تاکید کرد: دستورالعمل هایی برای بازرسی هتل ها از ابتدای بهمن ماه آماده شده است ضمن اینکه آموزش های لازم به پرسنل در حال انجام است.

وی به برخی از مشکلات حوزه های خدمات رسانی در ایام نوروز نیز اشاره کرد و افزود: عدم وجود پروازهای سییستمی ، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و آموزش برخورد مناسب با گردشگران در حوزه های مختلف به ویژه حمل و نقل به عنوان اولین گروهی که با گردشگران در ارتباط خواهند بود از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26894
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.