• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

فعال شدن تیم های نظارتی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در بازارها

  • کد خبر : 26884
  • 28 دی 1401 - 10:22
فعال شدن تیم های نظارتی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در بازارها

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از فعال شدن تیم های نظارتی در بازارهای کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از فعال شدن تیم های نظارتی در بازارهای کیش خبر داد.

سادات نجفی با اشاره به آغاز پیک هشتم کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: به منظور پیشگیری از همه گیری مجدد کرونا و بیماری های فصلی ، تیم های نظارتی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت ، بررسی و اقدامات پیشگیرانه فعالیت مجدد خود را آغاز نمودند.

وی با یادآوری بسته شدن بازارها در آغاز شیوع کرونا و تحمیل خسارت های مالی شدید به بازاریان کیش تصریح کرد ؛ اقدامات پیشگیرانه بطور قطع باعث جلوگیری از بروز تلفات جانی و خسارت های مالی خواهد شد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت : این تیم های ۲ نفره با حضور در بازارها و مراکز تجاری ، ضمن بررسی عملکرد بهداشتی غرفه داران ، راهنمایی های لازم را به گردشگران حاضر در بازارها نیز ارائه می نمایند.

سادات نجفی همچنین از آمادگی فعالیت تیم های نظارتی در آستانه سال جدید خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت : تیم های نظارتی نوروزی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها و خدمات از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در بازارهای کیش حضور مستمر خواهند داشت.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در پایان افزود : شورای حل اختلاف جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز با بهره گیری از کارشناسان خبره ، آماده ارائه خدمات داوری و رسیدگی به شکایات گردشگران و کیشوندان عزیز می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26884
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.