• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دیدار امام جمعه کیش با وزرای اقتصاد و آموزش و پرورش/ مدیرعاملی توانمد برای ۲ سال منصوب کنید

  • کد خبر : 26817
  • 17 دی 1401 - 4:19
دیدار امام جمعه کیش با وزرای اقتصاد و آموزش و پرورش/ مدیرعاملی توانمد برای ۲ سال منصوب کنید

امام جمعه کیش گفت: مسائل و مشکلات جزیره کیش با حضور یک مدیرعامل قوی و کارآمد، حل خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به سالروز اجرای توطئه کشف حجاب توسط رضا خان در سال ۱۳۱۴ شمسی و انتشار مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات علیه امام راحل و قیام مردم قم اظهار کرد: این اقدامات تاریخی نشان از بدخواهی دشمنان نسبت به فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: دشمنان در آن سال ها در ترکیه با روی کارآوردن آتاترک و پس از آن سرنگونی حکومت قاجار و کودتای رضاخانی به دنبال رواج دین گریزی بودند و هم اکنون کنون با توطئه ها و فتنه های مختلف این رویه را دنبال می کنند.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به دیدار خانواده های آیت الله مصباح یزدی و شهید سلیمانی، انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا و بانوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: عمده محور تذکرات و رهنمودهای رهبری در این دیدارها در حوزه فرهنگی بود که لازم است نصب العین همه آحاد جامعه قرار بگیرند.

امام جمعه کیش با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و سالروز تکریم مادران شهدا افزود: مادران شهدا با تاسی از بانوانی همچون ام البنین بهترین معامله را با خدا کرده و سختی فراق عزیزان را به خاطر رضا خدا تحمل می کنند.

وی اضافه کرد: امروز که همه ما خود را مدیون شهدا و خانواده های انان می دانیم باید تکریم از مادران و همسران شهدا به عنوان فداکارترین افراد بین ایثارگران مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام بین نیاز همچنین با اشاره به سالروز شهادت امیر کبیر نیز گفت: میرزا تقی خان از چهره های تاثیرگذار ۲ سده گذشته ایران بوده و توجه به تولید داخلی، جلوگیری از نفوذ خارجی، ایجاد نظم در کار، توجه به شایسته سالاری و مبارزه با فساد از جمله خدمات وی در سه سال مسوولیت خود است.

وی افزود: هم اکنون نیز باید مسوولان با الگو گیری از مدیرانی همچون امیر کبیر دوران تصدی خود را فرصتی برای ارایه خدمت بدانند و توجه داشته باشند با تلاش شبانه روزی می توان کارهای بزرگی در دوران مسوولیت های کوتاه مدت نیز انجام داد.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به پایان ماموریت مهدی کشاورز مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش گفت: انتظار می رود در این انتصاب به مدیران بومی جزیره که آشنا به مسایل و مشکلات هستند توجه شود.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات پیش روی جزیره دیداری با وزیر اقتصاد داشتم که در آن نسبت به انتخاب مدیرعاملی توانمند و تاثیرگذار تاکید شد تا این مدیر بتواند در صورت داشتن عملکرد مناسب تا پایان دولت در جزیره به خدمت گماشته شود.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش در خصوص مشکلات این بخش جزیره نیز اظهار کرد: یوسف نوری به عنوان بالاترین مقام اجرایی این وزارتخانه، دیدگاه مثبتی نسبت به رفع مشکلات پیش روی اموزش و پرورش کیش از جمله زیرساخت ها سخت افزاری و نرم افزاری و اداره آن به صورت ویژه دارد.

وی یادآور شد: باید از این فرصت به نحو احسن برای رفع چالش هایی همچنون کمبود سرانه فیزیکی، تامین نیروی انسانی، رفع مشکلات معیشتی معلمان و مدیریت مستقل زیر نظر وزارت آموزش و پرورش استفاده کرد.

امام جمعه کیش همچنین از مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی به ویژه جزیره کیش در خصوص برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تشکر کرد و افزود: این علاقه مردم به شهدا نشان دهنده زنده بودن فرهنگ مقاومت و ایثار فداکاری در اذهان آنها است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26817
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.