• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۱۳ سارق در کیش دستگیر شدند

  • کد خبر : 26807
  • 14 دی 1401 - 15:30
۱۳ سارق در کیش دستگیر شدند

جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: نیروهای کلانتری ۱۱ انقلاب این جزیره در جریان اجرای طرح سراسری اقتدار موفق به دستگیری ۱۳ سارق شدند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ فرج نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: طرح سراسری اقتدار طی دهه اول دی ماه سال جاری در محدوده شهرک صدف و هسته مرکزی شهر توسط ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب این جزیره اجرا شده است. 

وی اضافه کرد: در این طرح ماموران موفق به دستگیری ۶ سارق موتورشارژی، سه سارق موتورقایق، دستگیری سه سارق پمپ آب و یک سارق سارق کابل برق شدند.

نظری با بیان اینکه تا کنون از اموال مکشوفه موتورسیکلت های شارژی به مالباختگان تحویل و شناسایی صاحبان دیگر اموال نیز در حال انجام است افزود: همچنین در این طرح ۶ معتاد لامکان و ۱۵ خرده فروش و معتاد در محدود اسکله تفریحی نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: با نصب دوربین های پایش تصویری در سطح شهر و دوربین های چهره خوان در مبادی ورودی می توان از ورود این افراد جلوگیری و آنان را تحت کنترل بیشتری قرارداد که این مساله مستلزم حمایت سازمان منطقه آزاد کیش استت.

جانشین انتظامی ویژه کیش همچنین از کارفرمایان جزیره خواست، در جذب نیروی کار دقت داشته و از آنان گواهی عدم سو پیشنه درخواست و ازجذب افراد سارق حرفه ای خودداری کنند.

وی گفت: با حمایت و همراهی دستگاه قضایی با مجرمین برخوردی جدی، پس عودت اموال به مالباختگان تعدادی از آنان روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26807
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.