• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

بازدید امام جمعه از شرکت آب و برق کیش/ قدردان زحمات مجموعه آب برق هستیم

  • کد خبر : 26536
  • 12 آذر 1401 - 19:41

رئیس هییت مدیره شرکت آب و برق کیش با بیان اینکه در ابتدای حضور در شرکت مشکلات فراوانی در زمینه تولید آب و برق وجود داشت که با تلاش شبانه روزی مجموعه پرسنل خدوم شرکت تابستان امسال بدون خاموشی و با برق پایدار سپری گردید.

ه گزارش کیشوندنیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با همراهی سیدعلیرضا اردوبادی رئیس هیئت مدیره و ابوالفضل صدرائیه مدیرعامل شرکت آب و برق کیش پس از اقامه‌ نماز جماعت ظهر و عصر از این شرکت بازدید کردند.

در این بازدید سید علیرضا اردوبادی به تشریح اقدامات انجام گرفته طی مدت زمان حضور در شرکت پرداخت.

وی با بیان اینکه در ابتدای حضور در شرکت مشکلات فراوانی در زمینه تولید آب و برق وجود داشت که با تلاش شبانه روزی مجموعه پرسنل خدوم شرکت تابستان امسال بدون خاموشی و با برق پایدار سپری گردید.

امام جمعه کیش نیز در پایان با عنوان اینکه آب و برق مسئله حیاتی جزیره است، افزود: از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه آب و برق کیش در جهت خدمت رسانی مطلعیم و از شما تقدیر و تشکر داریم.

در این بازدید امام جمعه کیش از بخش‌های مختلف از جمله اتاق فرمان آب و برق، اینتک بندرگاه، واحدهای آبشیرینکن و توربین‌های گازی، آزمایشگاه آب و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت بازدید به عمل آورد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26536
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.