• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

از تخفیف ۲۰ درصد برج های طلایی تا نصب تلویزیون ۳۰ متری ویژه جام جهانی

  • کد خبر : 26320
  • 23 آبان 1401 - 2:37
از تخفیف ۲۰ درصد برج های طلایی تا نصب تلویزیون ۳۰ متری ویژه جام جهانی

مالک و سرمایه گذار برج های طلایی جزیره کیش از تخفیف ۲۰ درصدی واگذاری واحدهای مسکونی به مناسبت روز کیش به مدت یک ماه تا پایان مسابقات جام جهانی خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز، حسین رباطی مالک و سرمایه‌گذار برج‌های طلایی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه به منظور آسایش خاطر متقاضیان، فروش بی واسطه و ارزان تر سازمان فروش برج این افتتاح شده است اظهار کرد: تمام واحدهای این برج ها تا ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان ارایه می شود.

وی اضافه کرد: همچنین مشتریان می توانند به منظور سهولت در فراینده خرید، به جای استفاده از تخفیف نقدی از امکان تقسیط بلند مدت واحد مسکونی نیز بهره مند شوند.

رباطی گفت: برج های طلایی تنها طرح در جزیره کیش است که سند مالکیت قطعی خود را در چند روز به مالکان تحویل می دهند.

مهندسین طراح، ناظر و مصالح استفاده‌شده، امکانات زیرساختی به سبب تامین آب پرفشار و برق کافی، ایجاد شرایطی برای استفاده بهینه از آب مصرفی جهت تامین آب استخرها، زیرساخت‌های تاسیساتی، امکانات ورزشی و مانند آن از جمله مواردی است که باعث استقبال خریداران از این مجموعه گشته است.

در این نشست خبری اعلام شد که سرمایه گذاران برج های طلایی، یک تلویزیون سی‌متری در راه‌طلایی، و یک تلویزیونی ۲۰متری در مجموعه برندسنتر کوروش نصب کرده اند که به صورت رایگان، بازی‌های جام‌جهانی را برای فوتبال دوستان حاضر در جزیره پخش خواهد کرد و علاوه بر آن هر روز به مدت ۸ ساعت از برنامه‌های سرگرم‌کننده و برنامه های جداب پخش ویدئو انجام خواهد شد.

برج های طلایی کیش در بخش ساحلی، سیاحتی جزیره زیبای کیش بین میدان مرجان و پارس در ۴۰۰ متری دریا قرار دارد.

مساحت این برج ها ۱۰۴ هزار متر مربع بوده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان دو استخر روباز مشرف‌به دریا، یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ را نام برد.

وجود خدمات عمومی دیگر مانند بانک، آژانس هواپیمایی، تاکسی، سوپرمارکت، مهدکودک، سرویس و سالن اجتماعات همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، طراحی فضای سبز و غیره از دیگر ویژگی های این برج ها است.

پروژه برج های طلایی در ۲ فاز اجرا می شود که برج های طلایی ۱ به متراژ ۶۰ هزار متر مربع با ۳۲۰ واحد در ۱۷ طبقه به اتمام رسیده و برج های طلایی ۲ به متراژ ۴۳ هزار متر مربع و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای ورزشی با ۱۶۰ واحد تا ۶ ماه آینده به اتمام می رسد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26320
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.