• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش گشایش یافت

  • کد خبر : 26207
  • 10 آبان 1401 - 21:33
بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش گشایش یافت

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور موسوم به گردهم‌آیی (سمپوزیوم) فولاد ایران با حضور ۲۹۵ شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، آیین گشایش این نمایشگاه عصر سه شنبه با حضور فعالان بخش خصوصی در زمینه تولید، تامین مواد اولیه، شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، حمل و نقل، انجمن ها و سندیکاهای تولیدی، علمی، شرکت های ارائه کننده ماشین آلات، تجهیزات و مواد مصرفی فولاد کشور برگزار شد.

بیست و چهارمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می شود و در آن ۲۶۸ شرکت داخلی و ۲۷ شرکت خارجی حضور دارند و آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا، روسیه، هند و یونان از جمله شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه هستند.

ارایه راهکارهای تولید فولاد سبز، نحوه جایگزینی فناوری تولید فولاد سبز با امکانات فعلی، دانش فنی، تجهیزات مورد نیاز و آموزش کارکنان در فرایند تولید فودلاد سبز، نقش تولید فولاد سبز در کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان، نقش تولید فولاد سبز در سلامتی کارکنان، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف آب، کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی  و یافته های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای جدید از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

در بخش همایشی این رویداد نیز بیست و چهارمین گردهمایی (سمپزیوم) فولاد ایران برگزار می شود که ۲۸ مقاله در حوزه های تخصصی فولاد کشور از جمله ریخته گری و  انجماد، نسوز و دیرگداز ، عملیات حرارتی، متالوژی جوشکاری، متالوژی مکانیکی، شکل دهی، مهندسی سطح، پوشش و خوردگی، آنالیز شکست و تخریب قطعات، مدلسازی و شبیه سازی، تولید آهن و فولاد، محیط زیست و انرژی، مدیریت ارایه می شود.

طبق اعلام مسوولان برگزاری این سمپوزیوم تعداد ۳۱۴  مقاله علمی و پژوهشی ، گزارشی فنی به دبیرخانه انجمن آهن و فولاد ارسال شده که ۹۱ مقاله به عنوان مقالات  پژوهشی و ۵۹ مقاله به عنوان گزارش های فنی و یک مقاله به عنوان مروری مورد پذیرش قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26207
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.