• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

هشدار فرمانده کل سپاه: امروز، روز پایان اغتشاشات است، جوانان دیگر به خیابان نیایند/ از خویشتنداری نظام سؤاستفاده نکنید

  • کد خبر : 26171
  • 07 آبان 1401 - 22:05
هشدار فرمانده کل سپاه: امروز، روز پایان اغتشاشات است، جوانان دیگر به خیابان نیایند/ از خویشتنداری نظام سؤاستفاده نکنید

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با هشدار ‌به رسانه‌های سعودی گفت: به آل‌سعود و رسانه‌های تحت سیطره و کارگردان فتنه‌ها می‌گوییم “مواظب باشید ‌به‌سراغتان می‌آییم، اما زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای ملت ایران التهاب ایجاد کنید و خودتان در آرامش باشید.”

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع عظیم تشییع‌کنندگان شهدای تروریستی حرم شاهچراغ با تسلیت شهادت جمعی از زائران در حادثه تروریستی شیراز در آستانه نماز مغرب و عشا به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، مردم شیراز و خانواده شهدا اظهار داشت: ای‌کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام حسین‌(ع) در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضرت ابوالفضل(ع) را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی‌اصغر تشنه و با تیر سه‌شعبه شهید نمی‌شد.‌ اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حرم اهل‌بیت(ع) به ا‌سارت و به شام نمی‌رفت.

‌وی با بیان اینکه “امروز مردم ایران و شیراز به‌خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را در‌ بر گرفته‌اند”، تأکید کرد: ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جمعیت باشکوه تشییع‌کنندگان و حضور در بدرقه آسمانی شهدای تروریستی اشاره کرد و گفت: اگر کمی انسانیت و مردانگی دارند شیراز را از آسمان ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرا‌رت تعدادی معدود فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

وی ابراز کرد: من به‌عنوان سرباز کوچک و فدایی و نوکر شما، دستانتان را می‌بوسم‌، خاک کف ‌پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می‌کشم، شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش‌ اسلام هستید و‌ امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.

به دشمن نشان دادید که او هیچ ‌و پوچ است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه “این شهیدان خون جاری در رگ‌های جاری انقلاب و روح جاری در پیکره ملت هستند”، تصریح کرد: ‌امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه برای شهیدانمان گریستیم و همه آمدیم و همه با خانواده شهدا همدلی کردید و این حجت‌های درخشان الهی را روی دستا‌نتان گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا رودهای خروشان از انسان‌ها را می‌بینید که زورق‌های شهادت را میان امواجشان گرفتند و ‌‌به خدا می‌سپارند. هرچه از شیراز بگوییم کم است شما مردم وفادار به دشمن نشان دادید که او هیچ ‌و پوچ است و فقط فریادهای شیطانی از رسانه‌های پوشالی است.

وی با یادآوری اینکه ‌”توطئه‌‌ و اغتشاشات اخیر‌ محصول ‌رژیم صهیونیستی است”، تأکید کرد: آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در ۴۳ سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند. ملت ایران آمریکا را مفتضحانه از ایران بیرون راندند و وقتی لانه جاسوسی او را گرفتند تیر خلاص به اعتبار او ز‌دند‌ و او را تحقیر و زیر پا له کردند و آن روز امام‌ خمینی فرمودند “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” و ‌‌این برای آمریکا سخت بود که زبده‌ترین نیروهایش در بیابان و آتش گرفتار شدند و امام خمینی فرمودند آمریکا نتوانست کاری بکند.

فرمانده‌کل سپاه با توجه به دوران  ۸ساله دفاع مقد‌س خاطرنشان کرد: ‌وقتی مردم ایران به میدان جنگ رفتند و جوانانمان استوار سینه ستبر کردند تا حتی تیرها به خاک این مملکت اصابت نکند شکست دیگری به آمریکا تحمیل شد‌ و باز هم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن‌ حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین بر کالبد ملت جاری است و امام حسین با یزید و اصحابش سازگاری ندارند و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

سرلشکر سلامی با ابراز اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را ‌تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: ‌پهپاد آنها را زدیم و آنها بی‌عمل ماندند ‌و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با ترو‌ریسم سردار ‌شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند؛ پایگاه آ‌مریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پا‌سخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جوانان عزیزمان فریب عملیات رسانه‌ای دشمن را نخور‌ند

وی با تصریح به اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز‌ را در سرزمین‌های دور‌دست دیدند‌، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آنها پس از شکست‌های پی‌درپی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌‌ کشورمان آسیب بزنند.

سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست آنها اعلام کردند “نمی‌توانیم ایران را شکست دهیم مگر با جوانانش”؛ آنها می‌گویند “بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور‌ نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم” و رؤیای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه‌کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند، به‌دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

وی با توصیه‌ به جوانان فریب‌خورده گفت: جوانان فریب‌خورده، بدانید تعدادتان اندک است و این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد. شرافتتان و وطنتان را نفروشید، مقابل رزمندگانتان نباشید. آنهایی که شب و روز سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در اتفاقات در دمای زیر صفر درجه منجمد می‌شوند. یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید. مراقب باشید، دشمنان در حال فریب دادن شما هستند، در این سرزمین به کسی اجازه ناامنی نمی‌دهیم لذا از خویشتن‌داری نظام سوءاستفاده نکنید و با کاسه صبر این ملت بازی نکنید.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه “روی سخنم با دانشجویان عزیز است” تأکید کرد: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اید، چه شده که عده قلیلی دانشجویان ما حامی دشمن شده‌اند؟ به ملت و دانشگاه‌ها برگردید، راه بازگشت باز است. از شما فضیلت اخلاق می‌خواهیم، چطور شده که عده‌ای دانشجو‌نما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند؟ مردم ما دیندار‌ند اگر مشکلاتی در اقتصاد است صبر الهی پیشه می‌کنند و به نظام اعتماد دارند.

‌پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند

وی با اعلام اینکه ‌پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند، تأکید کرد: آیا این زنانی که در این تابوت‌ها تشییع می‌شوند گناهی کرده‌اند‌؟ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود. آیا آنهایی که از آزادی سخن می‌گویند، مردم ما برای عبادت آزاد نیستند؟ این آزادی است و یا اسارت؟ آنهایی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها و حرمت‌شکنی است، یا آزادی بی‌بندوباری است؟ آزادی‌ای که آمریکا به ملت وعده می‌دهد آزادی قمار، شراب و روابط نامشروع است. دشمن می‌خواهد طهارت اخلاقی را از جامعه بگیرد.

فرمانده‌کل سپاه خاطرنشان کرد: ای ملت و ای جوانان، آگاه باشید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می‌کنید نجس و آلوده است و شما را غرق می‌کند.

بانوان ایران نباید سرباز دشمن و مروج بی‌عفتی باشند

سلامی همچنین در سخنان خود از بانوان ایران اسلامی که با وقار از عصمت و حجاب خود پاسداری کردند، گفت: آن عده‌ای قلیل از زنانی که به‌دلیل ناآگاهی در امتداد خط سیاسی دشمن قرار گرفتند بدانند، نباید سرباز دشمن و مروج بی‌عفتی باشند. دشمن به‌دنبال این است که کانون خانواده‌ها را سست کند و اجازه ندهد ارزش‌های اسلام در جامعه پیاده شود.

در این فتنه شوم هیچ خیری نیست

وی با تذکر اینکه “ما به جوانان و عدّه قلیل می‌گوییم که «گول دشمن را نخورید، شرارت را پایان دهید. امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید. از جان ملت چه می‌خواهید؟»” خطاب به آنان تأکید کرد: در این فتنه شوم هیچ خیری نیست، آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید. آنچه این روزها اتفاق می‌افتد نقشه شوم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از جمله آل‌سعود  است، فکر نکنید بایدن به شما تلفن می‌کند و می‌گوید “به خیابان بریزید.”، دشمنان ما مستقیماً به شما زنگ نمی‌زنند از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند مقابل جامعه و رزمندگان آن قرار بگیرید. در این فتنه شوم هیچ خیری نیست، آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید.

وی خطاب به اغتشاشگران گفت: ‌چشمتان را باز کنید تا حقیقت را ببینید و در صحنه باشید.به آمریکا، انگلیس و رژیم پوسیده صعودی هشدار می‌دهم با همین جوانان به‌سمت شما خواهیم آمد و شما را رها نخواهیم کرد و انتقام می‌گیریم. آمریکا را از ایران و از منطقه بیرون راندیم و آرزو‌هایش را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

نمی‌توانید برای ملت التهاب ایجاد کنید و خودتان در آرامش باشید

فرمانده‌کل سپاه با هشدار ‌به رسانه‌های سعودی گفت: به آل‌سعود و رسانه‌های تحت سیطره و کارگردان فتنه‌ها می‌گوییم “مواظب باشید ما به‌سراغتان می‌آییم، شما که تصویر نشان می‌دهید و بذر فتنه می‌افکنید، با خود فکر کنید ممکن است چه اتفاقی برایتان بیفتد، اما زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای ملت التهاب ایجاد کنید و خودتان  در آرامش باشید، آرامش‌تان را می‌گیریم.

وی با اعلام اینکه “ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبر عزیزمان در صحنه می‌ایستیم و هدف‌هایش را تحقق می‌بخشیم همان طور که در گذشته انجام دادیم”، اضافه کرد: آرتین عزیز امروز در قلب ما‌ست. آرتین عزیزم، تو به‌ظاهر کوچکی اما به وسعت کشور و به نام ایران بزرگی، عزیز دلم، در قلب تمام ایران جا داری‌. همه ایرانی‌ها پدر و مادر تو و همه کودکان برادر تو هستند. همه خادم توییم، روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهی شد و تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بازگو خواهی کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26171
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.