• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

انجام تعمیرات اساسی آبشیرینکن‌های شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 26165
  • 07 آبان 1401 - 21:28
انجام تعمیرات اساسی آبشیرینکن‌های شرکت آب و برق کیش

روابط عمومی شرکت آب و برق کیش از انجام تعمیرات اساسی واحدهای آبشیرینکن این شرکت خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، جهت حال رفاه کیشوندان و بالا رفتن بازدهی واحدها، می‌بایست در نیمه دوم سال تعمیرات دوره‌ای و اساسی آبشیرینکن‌های این شرکت انجام شود. این کار باعث بالا رفتن کیفیت و کمیت تولید آب شرب و همچنین جلوگیری از از مدار خارج شدن تدریجی واحدها می‌گردد.

با این حال انجام تعمیرات اساسی با خارج کردن برنامه ریزی شده واحدها از مدار تولید آب همراه است که در زمان کوتاهی بر روند تولید آب اثر گذار خواهد بود و در بلند مدت منجر به بالا رفتن کیفیت و میزان تولید آب شرب خواهد گردید.

گرچه همه سعی و تلاش ما بر این است که این انجام تعمیرات اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین احساسی برای مشترکان گرامی به پایان برسد، لکن همراهی مشترکین گرامی در مدیریت مصرف کمک بسیار شایانی به خدمتگزاران خود در شرکت آب و برق کیش خواهد کرد.

پیشاپیش از سعه صدر شما مشترکین عزیز سپاسگزاریم، به زودی با خبرهای خوب در راستای خدمات پایدار و مناسب در کنار شما کیشوندان محترم خواهیم بود.

لازم به ذکر است که متأسفانه عدم مسئولیت پذیری و انجام کار در زمان‌ مقرر در سنوات گذشته آسیب‌های فراوانی به فرآیند تولید آب شرب این شرکت وارد کرده که این امر بار مسئولیت را بر دوش شرکت انباشته کرده است و طی این مدت با تلاش و اهتمام پرسنل خدوم شرکت آب و برق کیش همواره سعی در جبران آن بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26165
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.