• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیش بینی سفر ۱۰ هزار ایرانی به جام جهانی فوتبال

  • کد خبر : 26122
  • 03 آبان 1401 - 17:26
پیش بینی سفر ۱۰ هزار ایرانی به جام جهانی فوتبال

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجوزهای لازم به شرکت هواپیمایی ایران ایر برای برقراری پرواز به قطر در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر داده شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، حسن خوشخو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: مجوز پرواز برای بازی های جام جهانی به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) داده شده است و بخشی از پروازها در این مدت به قطر پروازهای چارتری است و بلیت هواپیما در بازه زمانی برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر ، صرفا به دارندگان بلیت مسابقات جام جهانی فروخته می شود .

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پیش بینی می شود ۱۰ هزار نفر از ایران برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر سفر کنند و دو روز قبل از شروع دیدارهای ایران در جام جهانی به عنوان زمان اوج (پیک) سفرها در نظر گرفته شده است .

خوشخو درباره اینکه چرا تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی قطر بیش از تعداد پروازهای ایران ایر است گفت: به دلیل اینکه مسابقات در کشور قطر صورت می گیرد و طبیعی است که مجوز نشست و برخاست فرودگاهی برای پروازهای قطر بیشتر باشد و قطر ایرویز از این فرصت بیشتر بهره برداری کند.

وی درباره تعداد پروازهای جاری ایران به قطر نیز گفت: هم اکنون در هفته سه پرواز به دوحه بنا به تقاضای سفر صورت می گیرد.
 
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26122
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.