• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر کیش تا پایان سال

  • کد خبر : 25998
  • 18 مهر 1401 - 17:17
اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر کیش تا پایان سال

به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش عملیات آسفالت ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر کیش تا پایان امسال اجرایی می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، بهسازی و آسفالت معابر و گذرگاه های مناطق مختلف شهری به عنوان یکی از زیرساخت های مهم و ضروری برای رفاه شهروندان از فعالیت های مهم عمرانی این شرکت است . در همین راستا تا پایان امسال برای اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این جزیره برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

محور میدان پرواز به بلواردهکده ساحلی خلیج فارس، محورمیدان دهکده ساحلی تا تقاطع پارک آبی، معبرپیرامونی خدماتی فاز۷ صدف ، اصلاح هندسی میدان هور و نوسازی آسفالت بلوار ایران بخشی از طرح های دردست اجرای شرکت عمران، آب و خدمات در زمینه آسفالت معابر کیش است.

بر اساس این گزارش میزان معابر آسفالت شده در سطح جزیره بیش از ۵ میلیون متر مربع است که شرکت عمران، آب و خدمات مسئولیت حفظ و نگهداری و بهسازی این معابر را برعهده دارد.

در شش ماه نخست امسال نیز  عملیات زیر سازی و پیورس بیش از ۳۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر و مناطق مسکونی اجرایی شده و تا پایان سال نیز بیش از ۶۰ هزار متر مربع پیورس در بخش های مختلف شهر اجرایی خواهد شد.

شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت ارائه خدمات مطلوب و توسعه فضای سبز و زیرساخت های عمومی خدمات شهری را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25998
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.