• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

افتتاح رویداد ملی اینوتکس پست در جزیره کیش

  • کد خبر : 25995
  • 17 مهر 1401 - 19:42

نخستین رویداد همایشی و نمایشگاهی ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان اینوتکس پست در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش کیشوندنیوز، رویداد اینوتکس پست با حضور با حضور مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی و روز یکشنبه۱۷ مهر در محل مرکز همایش های خلیج فارس جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی برگزاری این رویداد را سومین حرکت در زمینه نواوری و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان معرفی کرد و گفت: برگزاری این رویدادها باعث می شود شرکت پست از ایده های نو شرکت های دانش بنیان و خصوصی در زمینه پست ضمن جمع آوری ایده ها از آن ها استفاده کند.
محمود لیایی همچنین افزود: به دلیل اینکه صنعت پست یک صنعت تک مشتری بوده وظیفه ما نسبت به شرکت های خلاق و دانش بنیان سنگین تر است، ما نیز در این همایش ها با ایجاد مراکز رشد از محصولات شرکت های دانش بنیان حمایت کرده و به تجاری سازی محصولات کمک می کنیم.
وی در خصوص ارسال محصولات از جزیره کیش بیان کرد: برنامه داریم در حاشیه این رویداد جلساتی با مسئولان و مدیران جزیره کیش بخصوص گمرک و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش داشته باشیم تا مسائل مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.
مدیدعامل شرکت پست جمهوری اسلامی از افتتاح دبیرخانه دائمی اینوتکس پست در کیش گفت: امیدواریم با همکاری سازمان منطقه ازاد کیش بتوانیم دبیرخانه دائمی اینوتکس در کیش را افتتاح کنیم.

رییس مرکز نوآوری شرکت پست جمهوری اسلامی بیان کرد: مرکز نوآوری شرکت پست از سه سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون ۸۰ عضو دانش بنیان، استارتاپی و نوآور از سرار کشور دارد.
محمدرضا قادری اظهار داشت: ۵۰ شرکت از اعضای مرکز نوآوری شرکت پست در رویداد همایشی و نمایشگاهی اینوتکس پست جزیره کیش برای ارایه ایده های مختلف خود حضور دارند.
وی با بیان اینکه نوآوری سهم بزرگی از اقتصاد کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است یادآور شد: شرکت پست جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور سهم افرینی بیشتر ظرفیت های پستی کشور را با اتکا به استارتاپ ها توسعه دهد.
قادری گفت: پست جمهوری اسلامی یکپارچگی عمیقی با شرکت های استارتاپی، نوآور و دانش بنیان برای افزایش خدمات خود به بیش از ۳۰۰ نوع خدمت شکل داده و طبق اعلام رییس اتحادیه جهانی پست، ایران یکی از کشورهای منحصر به فرد در این زمینه است.

در حاشیه رویداد اینوتکس در محل مرکز همایش های خلیج فارس، نمایشگاه تمبرهای فوتبالی جهان نیز گشایش یافت.
در این نمایشگاه ۱۸۶ قطعه تمبر در ۷۰ قاب به نمایش گذاشته شده که قرار است تا پایان رقابت های جام جهانی برپا باشد.
این تمبرها در فاصله سالهای ۱۹۷۴ تا سال ۲۰۱۸ در حدود ۵۰ کشور جهان منتشر شده و مربوط به رویدادهای جام جهانی، فیفا، جام ملت های اروپا، جام قهرمانی آسیا و اسطوره های فوتبال کشورهای مختلف است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25995
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.