• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشف بیش از یک تن تریاک در بندرلنگه

  • کد خبر : 25973
  • 16 مهر 1401 - 23:48
کشف بیش از یک تن تریاک در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس مبارزه ‌با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه، قاچاقچیان از انتقال یک تن و ۲۵۷ کیلو تریاک ناکام ماندند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ مهراب کاظمی فرمانده انتظامی بندرلنگه ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان هرمزگان به استان های همجوار مطلع و با تشکیل چند تیم عملیاتی به محور های روستایی و فرعی مسیر احتمالی تردد قاچاقچیان وانتقال مواد مخدر اعزام شدند.

وی افزود : تیم های اعزامی پس از تعقیب و مراقبت های لازم و گشت زنی های هدفمند به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند.

کاظمی خاطر نشان کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنگه با همکاری پلیس اگاهی و پاسگاه انتظامی شهرستان در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز طولانی هردو خودرو را متوقف و در بازرسی از آنها یک تن و ۲۵۷ کیلو تریاک کشف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس،  امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت  انتظامی و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25973
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.