• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پیام تبریک سرهنگ “علی اصغر جمالی” به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا

  • کد خبر : 25956
  • 14 مهر 1401 - 16:49
پیام تبریک سرهنگ “علی اصغر جمالی” به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان و خانواده گرامی آنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کیشوندنیوز، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان و خانواده گرامی آنان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همان‌گونه که ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا فرموده اند، نماد اقتدار نظام مقدس اسلامی و ارتقاء دهنده امنیت اجتماعی با همراهی، همدلی و مشارکت عمومی همه شهروندان در جامعه اسلامی است و امروز کسانی که در قالب فرماندهی انتظامی سعی می کنند آرامش، امنیت و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند، در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

هفته گرامیداشت فرماندهی انتظامی فرصت مناسبی است تا با تعامل، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و اقشار اجتماعی، نقش و سهم هر یک از آنان را در تولید امنیت جامعه مشخص نموده و با توجه به اغتشاشات اخیر که منجر به اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی توسط دشمن در جامعه شده بود، لازم است تا مردم عزیز و خصوصا مسئولان نقش خود را به نحو مطلوب در این رابطه ایفا کنند.

دشمنان انقلاب اسلامی همواره با ایجاد فتنه های متعدد قصد رسیدن به اهداف پوچ خود را دارند اما سربازان ولایت در فراجا همواره در کنار مردم هستند و با هرگونه اغتشاش و اخلال و در امنیت عمومی با قدرت برخورد می کنند.

اینجانب هفته فراجا را با شعار “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” به تمام همکاران و تلاشگران عرصه نظم و امنیت تبریک گفته و از خداوند متعال برای همکارانم آرزوی موفقیت و سربلندی زیر پرچم ولایت را داشته و امیدوارم تا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت همیشه ایام موفق و منصور باشید.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش

سرهنگ علی اصغر جمالی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25956
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.