• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

بلوف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توپولف جواب نداد!

  • کد خبر : 25948
  • 14 مهر 1401 - 3:57
بلوف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توپولف جواب نداد!

در حالی که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد که کیش ایر یک هواپیمای توپولف را اورهال کرده و در مسیر کیش قرار داده است، وزیر راه گف: توپولوف مجوز پرواز در ایران را ندارد!

به گزارش کیشوندنیوز، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چند روز قبل در یک مصاحبه اعلام کرد که هواپیمایی کیش ایر یک هواپیمای توپولوف را اوورهال کرده و قرار است ۱۰۰درصد پروازهای آن برای کیش باشد. 

کشاورز اظهار داشت: با کیش‌ایر توافقی انجام دادیم که ۷۰ درصد پروازهایش از مبدأ کیش یا به مقصد کیش باشد اگر این شرکت بتواند آن را به ۹۰ درصد برساند می‌توانیم امتیازی در اختیار آنها قرار دهیم. این شرکت یک هواپیمای توپولف داشت که اورهال کردند و قرار شد ۱۰۰درصد پروازهای آن برای کیش باشد. همچنین کیش‌ایر یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ به سفر هوایی کیش اختصاص داد است و تا یک ماه آینده‌ ۸۰ درصد پروازهای این هواپیما مرتبط با جزیره کیش خواهد بود.

حالا وزیر راه در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم گفته است که هواپیمای توپولف مجوز پرواز در ایران را ندارد و شرکت های هواپیمایی نمی توانند از آن در ناوگان خود استفاده کنند. 

از این صحبت ها نتیجه می شود که مدیرعامل منطقه آزاد و مسئولان هواپیمایی کیش از ابتدایی ترین قوانین هواپیمایی کشور هم اطلاعی ندارند و هزینه و وقت بی خودی برای اورهال این هواپیما انجام داده اند و یا اینکه مسئولان کیش ایر، مهدی کشاورز را سر کار گذاشته اند و به او آمار غلط داده اند، چون بعید به نظر می رسد که یک شرکت هواپیمایی از قوانین پروازی کشور اطلاعی نداشته باشد!

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25948
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.