• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز مسابقات تنیس ۲ نفره کشور در کیش

  • کد خبر : 25856
  • 24 شهریور 1401 - 13:56
آغاز مسابقات تنیس ۲ نفره کشور در کیش

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهران قدسی اظهار داشت: رقابت های ۲ نفره تنیس در رده های سنی پسران بین ۵۲ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم از بامداد امروز در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک آغاز شده است. وی اضافه کرد: در این مسابقات ۱۱ تیم در رده سنی زیر ۱۴ […]

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهران قدسی اظهار داشت: رقابت های ۲ نفره تنیس در رده های سنی پسران بین ۵۲ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم از بامداد امروز در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این مسابقات ۱۱ تیم در رده سنی زیر ۱۴ سال و ۱۵ تیم در رده سنی زیر ۱۸ سال از نقاط مختلف کشور حضور دارند که تا ۲۷ شهریور برای کسب رتبه های برتر مسابقات با هم رقابت می کنند.
مدیر برگزاری مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور یادآور شد: بامداد امروز هفت بازی ۲ نفره زیر ۱۸ سال برای مشخص شدن هشت برگزار شد و شامگاه امروز نیز ۳ بازی فردا برگزار میشه برای مشخص شدن هشت تیم برتر زیر ۱۴ سال برگزار می شود.
قدسی با بیان اینکه قرار است در هر رده سنی ۱۵ بازی برگزار شود  افزود: رقابت های ۲ نفره تنیس از سری مسابقات قهرمانی رده های سنی ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال کشور است که برگزاری آن با حضور ۵۳۰ ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور در ۲ بخش جداگانه از روز جمعه ۱۸ خرداد آغاز شده است.
رقابت‌های قهرمانی رده های سنی از مجموعه مسابقات جزیره تنیس به عنوان یک ایده مشترک بین فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش با هدف حمایت از ورزش قهرمانی برگزار می شود.
۱۲ رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریورماه تا پایان بهمن امسال با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی در قالب رویداد جزیره تنیس در کیش برگزار خواهد شد.
مسابقات رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال پسران و دختران، تور تنیس زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال آسیا، مسترز بین المللی پیشکسوتان، فیوچرز ۱۵ هزار دلاری، جام حذفی آقایان و بانوان و تور جهانی زیر ۱۸ سال از جمله رقابت های برنامه ریزی شده جزیره تنیس است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25856
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.