• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

درخواست ما و همه کیشوندان بازگشت کیش ایر به دامان سازمان منطقه آزاد کیش است

  • کد خبر : 25677
  • 10 شهریور 1401 - 15:24
درخواست ما و همه کیشوندان بازگشت کیش ایر به دامان سازمان منطقه آزاد کیش است

مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: درخواست ما و همه کیشوندان بازگشت شرکت کیش ایر به دامان سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدارنا، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های مناطق آزاد از طریق ویدئوکنفرانس گفت: جزیره کیش با چشم انداز توسعه گردشگری و تجاری از ۴ راه مواصلاتی با سایر نقاط به طور طبیعی از دو راه ریلی و خودرویی محروم است و با در نظر گرفتن محدودیت های حمل و نقل دریایی، تنها راه پایدار حمل و نقل و توسعه ملی و بین المللی گردشگری و همچنین تنها راه کاهش هزینه های سفر و حتی هدایت بحران های احتمالی از طریق مسیر هوایی صورت می گیرد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸، کیش ایر بدون آینده نگری، نگاه کارشناسی و بدون بررسی همه جوانب امر، برای واگذاری در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفت، امروز ما و همه کیشوندان به صورت یکپارچه، یک درخواست از مقام عالی ریاست جمهور داریم که شرکت کیش ایر را به دامان سازمان منطقه آزاد کیش برگردانید و دستورات مقتضی را در این خصوص مبذول فرمایید.

همچنین محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در مراسم دستور داد علت واگذاری شرکت هواپیمایی کیش به بخش خصوصی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن شرکت هواپیمایی در مناطق آزاد جهان امری مرسوم است، افزود: اینکه چرا این شرکت هواپیمایی به بخش خصوصی واگذار شده را نمی‌دانم، اما وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد این موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25677
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.