• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

جذب پلیس افتخاری در کیش

  • کد خبر : 25582
  • 31 مرداد 1401 - 17:12
جذب پلیس افتخاری در کیش

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: این فرماندهی با هدف تحکیم نظم و امنیت اجتماعی از بین برادران و خواهران علاقه مند پلیس افتخاری جذب می کند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ سیدعباس میربابایی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ پلیس افتخاری در این جزیره جذب شده اند اظهار داشت: جذب پلیس افتخاری با هدف مشارکت اقشار مختلف جامعه در توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در صورت اختصاص سهمیه و داشتن شرایط جذب برای فعالیت مستمر در مجموعه فراجا ازبین مردان و زنان پلیس افتخاری با داشتن حداکثر سن برای دارندگان دیپلم ۱۹سال، فوق دیپلم و لیسانس ۲۱سال و مقاطع بالاتر ۲۳ سال بدون احتساب سن خدمت وظیفه عمومی برای مردان شرایط تغییر وضعیت اعمال می شود.
سرهنگ میربابایی یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۷۶۲۱۸۳۶۲۰۰ تماس بگیرند و یا به سامانه گزینش فراجا و معاونت نیروی انسانی مراجعه کنند.
وی گفت: شرایط عمومی عضویت در پلیس افتخاری شامل داشتن تابعیت و  اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و قانون اساسی،  دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، دارا بودن سلامت و توانایی جسمی و روانی وعدم اعتیاد به مواد مخدر است.
معاون نیروی انسانی فرماندهی ویژه انتظامی کیش یادآور شد: عدم سابقه عضویت در احزاب و طرفداری ازگروه ها وجریانات سیاسی معارض با کشور، عدم سوء پیشینه کیفری، اشتهار به حسن خلق و رعایت احکام شرعی و متولدین سال ۱۳۷۱ به بعد و داشتن حداکثر سن ۳۰ سال از دیگر شرایط عمومی عضویت در پلیس افتخاری است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25582
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام وقتتون‌بخیر
    بنده دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس بین الملل کیش هستم ومتولد ۱۳۶۵ میباشم ایا شرایط برای ثبت نام بنده وجود دارد؟
    با سپاس