• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قیمت‌گذاری زمین و ملک را شرکت سرمایه‌گذاری انجام نمی‌دهد

  • کد خبر : 25432
  • 11 مرداد 1401 - 10:28
قیمت‌گذاری زمین و ملک را شرکت سرمایه‌گذاری انجام نمی‌دهد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: ما بر روی زمین قیمت نمی‌گذاریم، به کانون کارشناسان رسمی دادگستری نامه می‌زنیم و آنها هم بعد از تحقیق و گرفتن استعلام، قیمت می‌دهند.

به گزارش کیشوندنیوز، نشست خبری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اصحاب رسانه روز گرشته در سالن رازی همایش های کیش برگزار شد.

علیرضا ابراهیم پور در بخشی از این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار کیشوندنیوز مبنی بر اینکه برخی اعتقاد دارند علت گرانی مسکن بر عهده سازمان منطقه آزاد کیش و قیمت‌گذاری آنها در مزایده‌هاست، اظهار داشت: ما بر روی زمین قیمت نمی‌گذاریم، به کانون کارشناسان رسمی دادگستری نامه می‌زنیم و آنها هم بعد از تحقیق و گرفتن استعلام، قیمت می‌دهند، حتی بعد از قیمت‌گذاری آنرا با شرایط تعدیل می‌کنیم، دنبال بالا بردن قیمت نیستیم و این ذهنیت باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: زمین فروشی کار ما نیست و شرکت سرمایه گذاری باید به سمت وظیفه اصلی و تخصصی مالی، پولی و سرمایه‌گذاری برود.

 وی اظهار داشت: باید به سمت درآمد پایدار برویم، اگر به درآمد پایدار برسیم دیگر نیازی به فروش یک متر زمین نخواهیم بود، در ۹ حوزه از جمله بیمه، بانک آف‌شور که قراداد آن نهایی شده است، راه‌اندازی بورس بین الملل، راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری و … اقدامات خوبی در این زمنیه انجام شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25432
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.