• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

فستیوال تابستانی موج و مروارید شهریور در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 25304
  • 22 تیر 1401 - 1:47

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش از برگزاری جشنواره موج و مروارید از ابتدای شهریور به مدت یک ماه خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار آریا، علی اقتصاد در نشست خبری این جشنواره با اشاره به اینکه این جشنواره متعلق به جامعه کلوپ داران است اظهار کرد: ۶ ماه است که برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره در حال انجام است.

اجرای مسابقات متعدد در رشته های مختلف تفریحات دریایی به صورت تخصصی و عمومی با ارائه تخفیفات ویژه ( تا ۳۵ درصد) از بخش های ویژه این جشنواره است که اقتصاد به آن اشاره  کرد و افزود: شامگاه سه شنبه ۲۱ تیرماه جاری همایش معرفی جشنواره با حضور جمعی از مسئولان در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار می شود.

وی با اشاره به  آماده سازی مستند هایی از پیشکسوتان تفریحات دریایی و نقش آنان در جذب گردشگران از گذشته تا امروز خبرداد و افزود: تقدیر از پیشکسوتان جامعه کلوپ داران و مرحوم مصطفی خوئینی، رونمایی از سایت اختصاصی کلوپ داران کیش، رونمایی از تندیس موج و دریا و تقدیر از پرسنل نمونه کلوپ ها از جمله برنامه هایی است که در آیین معرفی جشنواره برگزار می شود برگزار می شود.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران در تشریح سایت جامعه اظهار کرد: در این پایگاه اینترنتی امکاناتی همچون معرفی خدمات و تفریحات دریایی، امکان خرید بی واسطه بلیط  تفریحات برای گردشگران و آژانس های گردشگری، نظر سنجی مردمی، اخبار و اطلاعات، و برنامه های کلوپ به چهار زبان زنده دنیا ارائه می شود.

به گفته اقتصاد با راه اندازی این سایت متخصصان رشته های مختلف دریایی می توانند رزومه خود را در این سایت قرار داده و در صورت نیاز به تخصص آنان در کلوپ های کیش به کار مشغول شوند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا جزیره کیش شاهد رکود صنعت گردشگری بوده است افزود: امروز کیش برای اینکه بار دیگر حضورگردشگران را لمس کند نیازمند همراهی و همکاری تمامی بخش های خصوصی و دولتی است.

اقتصاد افزود: برند جشنواره تابستانی کیش یک نشان ۲۵ ساله است که باید قدر آن را بدانیم و در حفظ آن تمام تلاش خود را به کار بندیم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است تا سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان حاکمیت از بخش خصوصی حمایت کند برون سپاری برگزاری برنامه ها و جشنواره ها به بخش خصوصی را یک راهکار ارزشمند برای برون رفت از مشکلات عنوان کرد.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران با اشاره به اینکه بسیاری از تجهیزات و ساختمان کلوپ های دریایی نیاز به نوسازی دارد تاکید کرد: متاسفانه سازمان منطقه آزاد کیش قراردادهای کلوپ ها را تمدید نکرده است و با توجه به اینکه تعمیرات هزینه بسیار بالایی دارد برای این کار نیاز به انعقاد و تمدید قرار داد دارند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم تمدید قرار داد در آینده کلوپ داران برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند بود.

علی اقتصاد تامین سوخت مورد نیاز شناورها و تجهیزات تفریحات دریایی را از دیگر مشکلات عمده ای برشمرد که در مسیر ارائه خدمات کلوپ داران به گردشگران وجود دارد.

این فعال اقتصادی یکی از عمده مشکلات جزیره کیش را واگذاری شرکت هواپیمایی کیش به بخش خصوصی عنوان و خاطر نشان کرد: ساختمان ها، آشیانه پروازی و همه دارایی های کیش ایر در جزیره است اما این شرکت در حال ارائه پرواز به مسیر آنتالیا است و از این شرکت رسالت اصلی خود را که خدمات رسانی به صنعت گردشگری کیش است فراموش کرده.

جامعه کلوپ داران دریایی کیش دارای ۲۳ کلوپ است و هرکدام از آن‌ها برای ۲۵ تا ۳۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25304
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.