• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تلاش بخش خصوصی برای برگزاری مستقل جشنواره‌های کیش

  • کد خبر : 25298
  • 23 تیر 1401 - 6:46
تلاش بخش خصوصی برای برگزاری مستقل جشنواره‌های کیش

محسن قریب گفت: بخش خصوصی در تلاش است که بتواند به‌صورت مستقل جشنواره‌ها را برگزار کند، کار بسیار سختی است و در نقطه شروع یک تجربه جدید هستیم.

به گزارش کیشوندنیوز، ظهر روز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ با حضور مدیران اصناف، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و اصحاب رسانه از پوستر بیست و پنجمین جشنواره تابستانی کیش رونمایی شد.

محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره‌های کیش در این مراسم گفت: رونق کسب و کار و موفقیت جزیره کیش در گرو برگزاری جشنواره‌های مختلف است و اگر این رویدادها نباشند رونق کسب و کارها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: حدود دو دهه است که هرساله از نیمه اول تیرماه جشنواره تابستانی کیش آغاز می‌شود و از نظر قدمت می‌توان آنرا دومین جشنواره قدمت دار و به لحاظ تعداد شب‌های برگزاری اولین جشنواره در سطح کشور دانست.

قریب اظهار داشت: به‌خاطر کرونا دو سال گذشته شاهد رکود جشنواره تابستانی بودیم، امسال برای اولین سال بعد از کرونا توانستیم جشنواره را برگزار کنیم ولی گرفتار یکسری مشکلات شدیم که باعث تأخیر در برگزاری شد.

وی ادامه داد: تغییر مدیریت در سازمان منطقه آزاد کیش، وقوع زلزله‌ها در یک ماه اخیر و تأکید ستاد بحران بر عدم تجمع افراد در یک مکان و بازگشت کرونا در این دو هفته اخیر از دلایل این تأخیر بود و نهایتاً با یک کار مشترک با حضور کلیه اصناف و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش این کار آغاز شد و باید بتوانیم آنرا به بهترین شرایط برگزار کنیم.

مدیرعامل موسسه جشنواره‌های کیش مصادف شدن جشنواره تابستانی با اعیاد قربان و غدیر، جشنواره جزیره خوشمزه و جشنواره‌های ورزشی در قالب جشنواره جزیره فوتبال تا زمان برگزاری جام جهانی را از دلایل رقم خوردن رخدادهای بزرگ گردشگری در کیش عنوان کرد.

وی تأمین منابع مالی را یکی از چالش‌های اصلی در برگزاری هر جشنواره‌ عنوان کرد و بیان داشت: علیرغم همه محدودیت‌های مالی، بخش خصوصی در تلاش است که بتواند به‌صورت مستقل جشنواره‌ها را برگزار کند، کار بسیار سختی است و در نقطه شروع یک تجربه جدید هستیم.

انتهای پیام/ سمیه نوبهار

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25298
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.